2012. február 10., péntek

kezd visszatérni

... belém az életkedv, ami egyáltalán nem baj. A hirtelen jött feldobódás okát inkább nem részletezem, nagyjából a szokásos, de igen jól lett időzítve, az az egy biztos.
Az életkedvet amúgy hihetetlen kriminális izomláz kíséri, mert ugye a tegnapi síelés után ma úszás volt a téma. Na nem biztos hogy kellett volna, mert amikor belecsobbantam a medencébe, komolyan mondom nem volt olyan porcikám ami ne szúrt-fájt-sajgott volna. Teszépszeműszűzmária!


A tanulság az, hogy nem szokta a paraszt a szántást.

A másik tanulság, hogy kell vennem végre egy normális úszócuccot, mert a nyári bikini igen szép meg szexis, tökéletesen megfelel napfürdőzéshez, flörtöléshez & a strand büféjében történő iszogatáshoz, na de úszásra abszolúte alkalmatlan. Most nem zavart annyira hogy önálló életet él, mert úgysem bírtam úszni (a marha izomláz miatt) de mindenképpen muszáj valamit beszerválnom basszus. Nézelődtem egy cseppet a neten, aztán arra jutottam, hogy valami Adidas vagy Speedo cuccban nem bírom magam elképzelni, mert ahhoz kéne egy Adidas (vagy Speedo) izomtömeg is, anélkül kissé hajmeresztő lenne a látvány. Ezt az izomtömeget egyenlőre  a jövő ködös homálya fedi, na meg több kilónyi zsír :-DDDDD Nem zavar annyira, mert hát a fóka is egy szép állat & milyen jól úszik :-DDDDD
A témához visszaúszva, ezzel a szerkóval szemezek éppen. Asszem megfelelne.

PS: Aszongya a boszorkány: Te anya. Nekem marha nagy izomláz van a lábbicepszemben! :-DDDDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése