2013. március 1., péntek

átírták az időjárást

Nos, ez a csudálatos megállapítás tőlem származik, röhögtem is rajta egy jót, hogy mekkora baromságot mondtam. Pedig így van. Okés, az előrejelzést írták át, mert hát az időjárástól ősibb dolog nem igazán akad ezen a bolygón, nem lehet csak úgy egyik pillanatról a másikra átírni; de jelen pillanatban teljesen megörültem a változásnak és ez a lényeg :-D
Áttanulmányoztam akármennyi honlapot, és a legújabb prognózisok szerint a melegfront nem jövő szerdán ér Zakopáneba, hanem csak csütörtökön este. Óóó yeee! Idáig úgy volt, hogy szerdán jön a gány meleg, azután csütörtöktől eső. Most csütörtöktől melegedés, pénteken eső - ezt akár le is fütyülhetjük, mert szombat reggel úgyis húzunk haza. Ha egy nap kiesik a síelésből, az nem akkora probléma, mintha mindjárt 3 nap esne ki...
Bízom benne, hogy a 2 méter hó csak nem olvad szét egyik pillanatról a másikra! Éjjelente pedig -10 lesz, hát lefagy a pálya, szal reggel lehet síelni, meg valószínű hogy este is. Kicsit déja vú, tavaly is hasonló volt a helyzet - hát majd meglátjuk.

Megvannak az alternatív programok is, ha mégsem úgy alakulna az idjárás, ahogy az több oldalon is írva vagyon. Pl. megkukkantjuk a debnói várat, valamint Tarnów reneszánsz belvárosát. Vagy ha szép idő lesz, akkor felmegyünk a Kasprowy Wierch kilátóhoz. Azért úszócuccot is pakolok majd, mert ha mást nem, akkor megyünk fürdeni. És ennyi. Jelenleg nagyon büszke vagyok magamra, hogy mindezt simán kilogikáztam :-P

Tarnów:

Debno:

Kasprowy Wierch:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése