2013. március 18., hétfő

a grafománia előnye

... pl. az, hogy egész konkrétan meg tudom nézni saját irományaim között, mit csináltam évekkel ezelőtt  március 18.-án, és hogy akkor kábé milyen időjárás volt. Mert ugye ez a mostani teljesen kibírhatatlan!! Kisbalták & cigánygyerekek még nem potyogtak, azon felül volt eső, havas eső, jégdara, hó, meg hozzá ez a kellemes kis tornádó. Ehhh.

Szal visszanéztem, mi volt a helyzet régebben ezen a napon, meglepetés-e ez piszok idő, vagy nem is annyira...



  • 2012: ahogy itt is visszakereshető, tavaly eme napon a Gímesi-várnál túráztunk, egy szál pólóban. Ragyogó idő volt. Jajwazze.
  • 2011: a dátumhoz legközelebbi bejegyzés (amiből következtetni lehet az időjárásra is) március 20.-án kelt. FTF találatom volt, tudom is melyik. Emlékeim szerint hideg, szeles idő volt (amit alátámasztanak a képek is: a boszorkányon síkabát & vastag sapka, rajtam szintén télikabát & sapka...)
  • 2010: a legközelebbi vonatkozó bejegyzés szintén március 18., ahol az előző napi Rammstein koncertet taglaltam éppen, nagy elánnal :-D Miknemvannak! :-D Szal a Rammstein koncerten is baromi hideg volt, azért nem mentem bőrzsdekiben, hanem a fekete posztókabátban. Szintén szeles, csípős, buta idő, míg felhevülten vártuk a buszt a koncert után, jól átfagytunk, kabát ide vagy oda.
  • 2009: Hm. Napra pontos bejegyzés, amiben ez a sor áll: az életkedv-mutatóm szélsebes zuhanásba kezdett. Nem kell csodálkozni, szakad kinn a jégeső.
  • 2008: Edzőteremben voltam... Hogy milyen volt odakinn az időjárás, arra következtetni se tudok. Nyilván normális, mert ha ultragáz lett volna, akkor megemlékeztem volna róla :-D




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése