2013. március 26., kedd

szabadidős tevékenység

Most nem az enyém, hanem a Robert de Niróé, aki háziorvos & nőbálvány szerepkörben tevékenykedik már vagy 40 éve :-D
Vett ugyanis egy ótót, gondolom kifejezetten szabadidős tevékenységekhez. Melóhoz meg imidzsépítéshez ott van neki a régi (de inkább vadiúj & csillivilli), de most meg egy ősöreg, igen szakadt és baromi koszos Nissan Patrolból integetett rám, nagy vigyorgások között. Előnyt adtam neki ugyanis az utca végén, aztán bámultam nagyon a Patrolt, mert elég összekeverhetetlen látvány volt, nincs hasonló se a városban az már biztos. Aztán amikor közelebb ért, láttam hogy valaki integet, de azt, hogy a Robert de Niro volt, csak akkor regisztráltam, amikor már elment mellettem... Hátwazze.
Annyit tudok róla hogy horgászni jár (láttam saját szememmel) meg raftingozik (ő mondta, bár a barátnőm ismerőse FB-n aztán mondta a csaj hogy tényleg, Szlovéniában meg ilyen helyeken, hmm) és hogy gombázni is szeret (szintén ő mondta) szal eldöntöttem, hogy erre kellett a Patrol, nem csajozásra :-D Bár az én szívemet így is megdobogtatta, üsse kavics! :-D

Szépen beterveztem egy éccakai filmnézést, ilyen Kaszinó, esetleg Ronin vagy A rettegés foka vonalon, nyehehe, csak aztán inkább kimentem kóborolni a kutyával ha már ilyen szépen havazik... Amúgy meg, miféle dolog az már, hogy messziről integet nekem?! Azannyakiskésit! :-DDDDD

PS: Olvastam az előbb valamit, amitől elöntött az epe, de komolyan. Egy hosszabb szöveg volt, na de olyan stílusban írva, amitől még a boszorkány is jobbat kreál a negyedik általánosban. Basszus, nem értem, miért jó az ha minden mondat alanyból, állítmányból, tárgyból, határozóból meg jelzőből áll szigorúan??? Az írója nagy hangsúlyt fektett arra, hogy minden precíz rendben legyen, valószínű, hogy neki így tetszik (meg mert így tanította anno a magyartanár), de nekem olyan szinten eldurrant tőle az agyam, hogy megyek is aludni minnyán. Még jó hogy nem ilyen szövegeket kell lefordítanom, mert agyrákot kapnék a végén.................. Sok gagyi dolgot olvastam már életemben, na de ez a mai vitte el a pálmát, az tuti! Innen gratulálnék az alkotónak a nullás stílusért! Ettől mélyebbre már csak akkor mehetne, ha az egész tele lenne helyesírási hibával ráadásnak... :-D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése