2013. február 26., kedd

nem az én napom

... volt már ez a mai sem, na de az ezután következők meg pláne nem lesznek azok! Jajjjjj.
Ma úgy volt, hogy elmentem kincset keresni - höhö - két FTF találat reményében. Végülis még vasárnap publikálták, de nem jutottam el csak ma. Mondjuk nem kellett volna nagy ügyet csinálnom belőle, mert elég gáz helyen voltak a ládák, sőt a kettő közül az egyik meg sem lett. Így jártam.

A nagyobbik gond a nasságos úr, aki beteg. Temagasságoskaporszakállú! Légcsőgyulladása van a doki szerint, amiből kifolyólag estére belázasodik, mondjuk úgy 38,2 maximumig, közben meg köhög néha. Ez a kisebbik gond, mert a nagyobb az, hogy a kis köhögéssel együtt komplett lebénult nyaktól lefelé, nos csak fekszik, sóhajtozik, szenved & lényegében magatehetetlen. Kicsinál idegileg a találgatásaival, de a nyögdécseléssel meg pláne.
Telefonáltam a tesómmal, aztán azt találtam mondani hogy amúgy semmi baja, amit véletlenül meghallott aztán jól kibaszta a dilit, hogy ő igenis beteg, influenzás (mondom nem annyira mint amennyire légcsőgyulladásos) de hogy igen, és miért mondom hogy nem beteg amikor az. Hááááát kell ezt nekem hallgatnom??? :-DDDDD Olyan marha szép az élet pl. a Húsvét-szigeteken, ami marha messze van, marha kevesen lakják, és ha oda lelépnék csak igen nehezen találnának rám... :-DDDDD
Cserébe a boszorkány se megy suliba, mert bezárták az átok influenza miatt. Szal holnaptól ő is itthon, a jövő hét meg tavaszi szünet. Ehhh.

PS: Ja, és okvetlenül ki kell találnom valami alternatív programot Lengyelországba, mert mire odaérünk, elolvad a hó. Wazze. Mégis inkább világgá kéne mennem. Tök egyedül, természetesen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése