2013. február 5., kedd

púpos gyerek

Nohát, alakul ez a fordítás, akár a púpos gyerek a prés alatt. Jóval lassabban, mint elterveztem, főleg így, hogy egész hétvégén itt voltak a tesómék, aztán nem volt egyszerű menet a 3 gyereket meg a plusz 4 főt így hirtelen abszolválni.
Nem baj, a nehezén már túlvagyok, kimostam az irtózatos sok koszos holmit, nagyjából összetakarítottam, aztán tegnap estére befejeztem az első részét a melónak. Höhö, kaptam ugyanis még egyet, ami azért sokkalta gyászosabb, mint ez volt. Ezt az elsőt legalább magyarul írták, már alapból, szóval volt értelme, még akkor is, ha egy agyonbonyolított szakszövegről volt éppen.
Na de ez a második egy fordítás, ki tudja milyen nyelvből, és hát a fordítója nem csinált nagy gondot az értelemből... :-o Szóval sok móka & kacagás lesz, míg megfejtem először a pontos magyar értelmezését, aztán átrakom az egészet szlovákra... Óóóhogyaza magasságos!

Megint e-bayeztem, nem ábrándított ki a múltkori sikertelenség! :-D Most épp mobiltöltőt rendeltem, Hong-Kongból. A galaxisom ugyanis elég hamar beadja az unalmasat, aztán ezzel az egy gyári töltővel, meg hozzá a PC-s USB-vel nem vagyok kinn a vízből, akárhogy is elemeztem a dógot. Nomármost, egy mini USB töltő itt 5 evróba kerül, Hong-Kongból meg rendeltem 3 darabot 5 evróért, ingyen postával, természetesen :-D Ezen kívül rendeltem még egy ütésálló tokot is rá, höhö, mert mindjárt a második napon a fotel alatt landolt a parkettán - igaz nem lett semmi baja, na de akkor is. Lengyelben komoly terveim vannak, hogy majd én HD-ben jól levideózom a boszorkány síelését; hát valami védőfelszerelés nélkül meg nem akarnám beleejteni  a hóba... Szóval a tok 6 evró volt, Angliából, ebből 2,50 a posta. Itt meg a legolcsóbb, leggázabb tok is 15 volt, plusz 3,50 a posta. Hát nem tudom hol élünk! Az olcsó tok előnye, hogy ha nem okés, kivágom a kukába & nem fogom sajnálni az elpazarolt pénzt.... :-)
Ezen kívül szemezek még egy napelemes 5000 mAH-os töltővel is, mindenféle outdoor tevékenységekhez :-D De ezt majd nyárra. Főleg most, hogy nem is tudom mikor láttam utoljára a Napot! :'(((

Nos így állunk jelenleg. Szegény kis bolhásom pedig nem sétált rendesen 3 napja. Vagy nem volt időm, vagy szakadt ez az átok eső :-(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése