2013. február 24., vasárnap

a művésznő legújabb alkotása

... amit ma az alatt pingált, olajkrétával, míg az ebédet összekutyultam. Jaj! Szét voltam csúszva egy cseppet, amikor megláttam.  Még pár év gyakorlás, aztán készíthet hiteles reprodukciókat, aláírás nélkül, esetleg még hitelesebb reprodukciót, a máesztró aláírásával & dőlni fog a lé :-DDDDD

Az eredeti Picasso kép:

Meg ugye ez:

És még nincs 10 éves. Na basszus. Nagy felbuzdulásomban elmeséltem neki az Inkognitó című filmet, ahol a fickó Rembrandtot hamisít, amiből kifolyólag üldözik & meg akarják ölni, erre azt mondja: ugye anya majd megnézzük együtt? :-DDDDD Amúgy meg, én is voltam 10 éves, mégsem jutott az eszembe, hogy egy esős vasárnap délelőtt Picasso képet keressek a tableten & szép precízen lemásoljam... És nem azért nem jutott az eszembe, mert akkoriban nem volt tablet. LOL!


1 megjegyzés: