2013. február 5., kedd

evolúcióóó

A mobiljaim evolúciója :-))

1. Siemens C25
Ezzel a szerkezettel léptem be a mobil telekomunikáció zavaros világába. Hááát, nem tegnap volt! Viszont a számom még mindig ugyanaz, mint anno, igaz már másik szolgáltatónál. Ez a Siemens akkoriban nagyon tetszett. Igaz hogy randa zöld szine volt, na de ilyen pici telefon nem volt még egy a piacon. Emlékszem hogy ilyen izésen gumis gombjai voltak, és lehetett bele csengőhangot programozni, ilyen C2-A1-B2 stb. kódok beadásával. Jaj! :-D Fénymásolt papírlapokon cserélgettük a hangokat & pötyögtük be esténkét... Na erre sem emlékszik az, aki a smartfónoknál kezdi a pályafutását! :-p




2. Siemens C35
Óóó, hát az nagyon szép kis telefon volt, megvolt igazán sokáig! Az előző prototípushoz képest sokat tudott. Pl. ezzel kezdtem el wapozni. Nagyon szerettem.




3. Siemens M50
Nos, ezt úgy kaptam ajándékba, de nem szerettem. Pont ilyen giccses ratyi halványkék színe volt, meg egy kicsit hibás is, meg úgy 2 naponta megfagyott benne a szoftver. Kínlódtam vele egy darabig, de rossz emlék, mindenképpen.


4. Sony Ericsson K750i
Mivel a kis kék rémség után végleg kiszerettem a Siemensekből, jött az új márka: a Sony Ericsson. Ez a K750-es - megkockáztatom - ez eddigi legimádottabb telefonom volt. Mindent tudott, mesés képeket gyártott (még a mai korban is megütik a mércét, ahogy nézem) és úgy ahogy illik, darabjaira gyepáltam. Jó sokáig tartott, mert alapból kinyírhatatlan szerkezete volt! Szent elhatározásom volt, hogy ugyanilyet veszek helyette, csak már nem lehetett. Nagy hiba :-( Viszont ezt a lencsetakaró megoldást azóta sem használják sehol, pedig jó lenne. Komolyan.





5. Sony Ericsson K320i
Na nem cseréltem le a jót egy vacakra, ez a kis randa telefon a magyar kártyámhoz kellett. A létező legolcsóbb telefont vettem meg. Mellesleg ma is működőképes - igaz használva se volt túl sokat. Ma már nem kell magyar kártya, mert soha többet nem töltöttem fel, amikor rájöttem hogy itthonról olcsóbban hívok MO-ra, mint ottani számról, és nem roamingon keresztül...




6. Sony Ericsson C902
Óóó, hát ezt is kizárólag a dizájn meg a kamera miatt választottam. Rá voltam izgulva teljesen! Kicsit elhamarkodott volt a nagy felizgulásom, mert a kamerája teljes gyász volt, cserébe a gombok is. Vízhólyagok voltak az ujjamon, mert annyira kemény & rosszul kezelhető billentyűzete volt. Ehhh. Pont a garancia letelte után 1 héttel szakadt le róla a billyentyűzet... Itt ki kellett volna szeretnem az Ericssonból, de nem tettem. Hiába na, a márkahűség!... Meg a rossz fejem!




7. Sony Ericsson Elm
Az Elmótól azért többet vártam. Egyrészt idegesített az újrahasznosított olcsó műanyag dizánja, főleg azzal a tudattal, hogy egy vagyonba került. Ez már az érintőképernyő korából származott, szal a nyomogatósak legutolsó generációja volt, tényleg tudott mindent amit más mobil is... Olyan so-so volt a viszonyunk, nem is szerettem, nem is utáltam, de a márkahűségnek mindenképp annyi lett. Katasztrofálisan rossz képeket készített, amit nem értek, 5 Mpix kamerával hogyan??? Útjaink két hete váltak el, miután hónapokon keresztül raplizott a töltője. Apám elkunyizta, hát jó szívvel neki adtam.


8. Samsung Galaxy S2
És ez itt a legújabb szerzeményem. A kis galaxis. Igen sokáig válogattam, melyik legyen, végül aztán találtam egy baromi jól sikerült tesztet, ahol a csúcsmobilok fényképezőjét tesztelték. Na, a galaxis agyonvert mindenkit, én pedig belenyúltam a zsebembe jó mélyen, aztán ehun van e :-DDDDD Végülis másra nem használom a telefont. Telefonálni mindegyik tud, a C35-ös Siemens óta meg mindegy min netezek. Amit még naponta használok a kamera, szal akkor gyártson már olyan képeket, amilyet épp megálmodok!... És ennyi.
Ha leszolgálja a maga 2 évét (remélhetőleg leszolgálja), akkor majd bővítem a listát. Addig eszem ágában sincs! :-D









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése