2013. február 7., csütörtök

csak egy kis összeesküvés

Nomármost, vannak nekem tévénézési szokásaim is, méghozzá olyanok, amilyenek!
Nem igazán vonz a gondolat, hogy hosszú órákat pazaroljak el az életemből hülyeségekre, agymosásra, gagyi dolgokra stb. stb. stb., nem érdekel ki mit hazudik éppen, ki mit akar megvetetni velem éppen, a napi híreket meg elolvasom neten, ha épp olyan kedvem van. Szal tévénézéssel a szokásos napi rutint színesítem mindig, pl. takarítás vagy főzés közben belelesek valamelyik dokucsatornába, mert ott azért (igaz, elég ritkán) lehet találni igazi gyöngyszemeket is.
A megboldogult Kennedy elnök iránti vonzalmam is az egyik ilyen dokufilm miatt támadt, amit viszont végignéztem annak rendje s módja szerint, sőőőt a régi blogomban is megemlékeztem róla, méghozzá imigyen:

A cím egyébként: 5000 dolláros szopás. 
Szal kínomban megint tévét néztem, aztán volt egy olyan dokumentumfilm, ahol Kennedy elnök nőivel foglalkoztak. Spec. nem tudtam, hogy az elnök úr ennyire fickós volt, minden létező nőt megdugott akivel összetalálkozott. Valahogy nem is akart uralkodni magán, aztán ez köztudottá vált & ki is használták az ellenfelei. A maffia is küldött rá nőt hogy utána kompromittálhassák meg ilyenek....
Szal érdekes volt a műsor, de volt benne egy olyan mozzanat, amitől elkerekedett a szemem.
Az elnök úr valami bárban felszedett egy dán csajszit, profit, meg is dugta ahogy kell, aztán 5000 dolcsis tiszteletdíjat fizetett neki. MeglepettMeglepettMeglepett
Azután másnap felhívta a csajszi stricijét, hogy szeretne vele még többször is találkozni, ha lehetséges, mert élete legjobb orális kexén van túl, és hát hogy ilyen nincs. A stricije meg aszonta hogy hát igen, ő mindig a legjobb áruval dolgozik csak :-D
Csak ezután az elnök úrral kezdett elszaladni a ló, annyira hogy végül az öccse, Bobby, aki belügyminiszter volt, szépen kitoloncoltatta a nőt, mert az FBI szerint kém volt vagy ilyenek :-D Ez egyébként nem lényeges momentum, hanem az, hogy mit tudhatott a csaj???
Mert valamit tuti hogy tudott, az elnök úrnak lehetett némi összahasonlítási alapja az mán biztos.
Nagy kár hogy nem készült erről a légyottról home video, mert végignéztem volna szívesen, oktató jelleggel természetesen :-DDDDD Elég vad a fantáziám, de nem bírom elképzelni milyen lehet egy 5000 dolláros szopás! :-))

De ez még így nem késztetett arra, hogy önszántamból három órán keresztül bámuljam a tévét és közben élvezzem eme felemelő tevékenységet... :-))
Az előzményekhez hozzátartozik egy másik dokumentumfilm is, ami a világ leghíresebb összeesküvéseivel foglalkozott. Mindenfajta szociológusok és pszichológusok elemezték, hogy kik azok, akik ezeket az elméleteket megkajálják. Na, volt benne egy teszt, amiből kiderült hogy én is a célközönségbe tartozom, ha nem jöttem volna rá már réges-régen önmagamtól. Ilyen kérdések voltak a tesztben: kissebségből származik? - ja; hisz abban, hogy a kormány a legjobbat akarja az állampolgárainak? - dehogy hiszek!, megbízik a fegyveres erőkben? - dehogy bízom, utálom a fajtájukat!, alacsony az iskolai végzetsége? - na itt igennel kellett volna felelnem, de hát a gimnázium nem a legalacsonyabb iskola, höhö, az más kérdés, hogy kitörölhetem vele a kitörölnivalót, ugyebár.
Szal én lennék tehát - nem csak magamtól, hanem tudományosan is -, az ideális összeesküvés-hívő... Dejóóó!

Még mindig a dokutémánál maradva, nemrégiben tettemvettem idehaza, közben meg a Travel Channelen utazgattak maguknak, épp az USA déli államaiba, köztük Texasba. Mondja a riporter csajszi: nos, itt vagyunk Dallasban, hajtunk végig az Elm streeten, mindjárt befordulunk a Dealey Plázára, ami a mai napig közkedvelt turistalátványosság... Egész biztos, hogy találunk itt néhány embert, akik megpróbálják kitalálni, hogy történhetett a Kennedy-gyilkosság. És lőn igaza, tényleg állt ott pár emberke, akik egymás haját tépték: ki lőtt, hányszor lőtt, honnan lőtt. Ahogy meglátták a tévéseket, azonnal elkezdték nekik osztani az észt, rendes utcai harc bontakozott ki, nagy-nagy szórakozásomra :-D Lehetett látni, hogy spontánul hülyék, nem csak valami megrendezett jelenet volt :-D Na, némi szóváltás után az egyikük beleüvöltötte a kamerába: aki tudni akarja az igazságot, az nézze meg a Stone-féle JFK filmet! Abban minden benne van!

Hinnye a megváltóját, gondoltam magamban, hát én tudni akarom az igazságot! Szal indultam azonnal letölteni a filmet :-))
Bizony ám, nem egy mai alkotás, de sosem néztem meg. Kevin Costner miatt. Nekem borzalmasan ellenszenves a pasas, olyan igazi nyálcsogató, magaaláfosó több mint testőr, nyehehe. Önszántamból ilyeneket nem néznek. Most mégis nagyon belelovaltam magamat a témába, lejött a film, kiírtam lemezre, aztán rakosgattam az asztalon jobbról balra több héten keresztül. Costneren kívül a tévézés ellen szólt még a film hossza, 3 óra basszus, de végül csak rászántam magam. Igaz, kellett hozzá egy beszélgetés is, olyan igazi lelket melengető fajta, amikor a beszélgetőpartnerről is kiderül hogy szintén odavan az összeesküvésekért, azután pedig megszületik több órányi beszélgetés témája, csak úgy önmagától. Nos, a beszélgetőpartnerem tanácsára döntöttem el végül, hogy legalább az első fél órát megkukkantom, lesz ami lesz. Azután mondhatok róla véleményt is akár...

Hát nem így történt. Elkezdtem nézni, aztán meg ott maradtam a képernyő előtt, mint akit odaszegeltek. Rég nem láttam már ilyen jól megcsinált filmet, az is biztos! Nem bírtam egyhuzamban végignézni, másfél óra után kidőltem (nem a film miatt, hanem a fáradtságtól & álmosságtól, zavart hogy kezdem elveszteni a koncentrációt). Szal akkor befejeztem & elmentem aludni, de egész másnap is ott motoszkotáltak bennem a látottak, és alig vártam hogy ott folytassam ahol az éjjel abbamaradt. A végkifejletnél meg már levegőt se vettem, az tuti! Mostanáig nem értem, hogy maradhattam életben oxigén nélkül, és ilyen esetekben szokta mondani egyetlen leánygyermeket: anya, te egy igazi hügyegyerek vagy!... :-D

Kevin Costnerrel is elég jól megbarátkoztam. Sokat dobott rajta a tökéletes szinkron, mert így fényévekkel jobb volt mint eredetiben. A rendezői változatát néztem a filmnek ugyanis - az eredeti film ment szépen szinkronizálva, a kivágott jelenetek pedig maradtak feliratozva, volt lehetőség összehasonlítani a kettőt. Mindig is voltak fenntartásaim a magyar szinkronnal kapcsoltaban, de ennél élvezhetőbbet sose hoztak össze mióta létezik filmgyártás, az azért biztos! Utólag rákerestem, kinek köszönhettem az élményt: Szakácsi Sándornak, aki már nincs közöttünk. Nagy kár :-(

Szóval így telt el az elmúlt két éjszakám, de nem bánom. Lehetne több ilyen is, elviselném, de amilyen korlátozott az érdeklődési köröm, meg amilyen magasak az elvárásaim, hogy mire fordítom az értékes időt, nem valószínű, hogy a közeljövőben akad ilyen élményem... Ha lesz valami, majd megemlékezek róla!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése