2012. november 11., vasárnap

testek

Na, voltunk megnézni a Human Body kiállítást Pozsonyban, ha már a budapestiről lemaradtunk. Bár nem hinném, hogy Magyarországon is ilyen bazi nagy cirkusz ment volna körülötte. Itt még a csapból is az folyik, azt sugallva az ecceri parasztoknak, hogy az nem ember, aki nem látta a rém csúnya, preparált kínai kivégzetteket... Hehe.
Nem tudnám megfogalmazni, mit is vártam tulajdonképpen a fejenként 15 eurós beugróért, de az biztos, hogy ennél azért sokkalta többet. Basszus, amekkora cirkuszt csináltak az egész körül, hát az nem semmi. Először a papok akarták betiltani, utána meg a jogvédők: az előbbiek a megszentségtelenítés, az utóbbiak meg a kínai börtöntöltelékek miatt. Nem sikerült egyik felekezetnek se, nos így jártak. Mi meg úgy, hogy nyár vége óta tervezgettük hogy megnézzük...
Nem tudom, én azért sokkalta több dolgot mutattam volna, főleg az olyanokat, amik az egyszerű ember számára is első ránézésre érthetőek. Pl. az agyonműtött test a rengeteg vassal, amivel a porrá tört csontjait & ízületeit pótolták, az határozottan érdekes volt. Amúgy meg alig lézengett pár emberke odabenn, pedig azt mondták, hogy hatalmas a tömeg, hogy elájulnak odabenn az emberek a melegtől meg tudomisén mi mindent - meglehet hogy épp jókor mentünk. Azt hiszem ez az egész szépen bekerült az itt is voltunk, ezt is láttunk kategóriába.
A kulturális életet majd a hónap végén folytatom, amikor extrémfilm-fesztivál lesz itten a moziban. Az a nekem való, basszus: 1 eurós beugróért kapok ajándékot (el nem adott folyóiratokat, ahogy azt már lenyomoztam, hihihi) részt veszek egy sorsolásban ahol raftingcsónakot lehet nyerni (ezt speciel megnyerhetném, mert régi álmom egy ilyen...) valamint 3 órán keresztül tömhetem a fejem popcornnal & szörnyülködhetek kedvemre :-))))))) Alig várom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése