2012. november 23., péntek

napi örömhír

... az, hogy mehetünk tesztelni! Méghozzá sícipőt, egy egész hétig! Ááááááááá!
A sícipő Nordica Fire Arrow F3, idei modell, árilag meg 400 kemény ojró az információs oldal szerint. Szóval nem veszünk, hanem jelentkeztem egy ingyenes tesztsorozatra, ahonnan az 50 leggyorsabbat választották ki. Még jó hogy volt annyi eszem, hogy a nasságos urat is bejelentettem, amiért morgott egy sort, hogymerizéééé, minek, de bölcs öreganyám szavaival válaszoltam neki:
Ha adnak vedd el, ha ütnek fuss el.
Hihi. Tudott valamit a mama, mert a nasságos úr is megnyugodott valamennyire, na de ma meg örült mint egy kisgyerek, rögtön hívott melóból, hogy kapott mélt, kiválasztották. Gyorsan néztem a saját ládámat, aztán megkönnyebbülésemre engem is. A 22. és a 23. helyen voltunk, de csak mert olyan vagyok mint a villám :-D. Tökjó. Azt írták hogy a részletes utasításokat majd később kapjuk meg. Végülis marhára ráérünk, a lengyel sítúra azért még odébb van...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése