2012. november 25., vasárnap

szép kis este

... volt a tegnapi. Húú basszus, még mindig emésztem, de könnyen megeshet hogy az emésztés eltart a jövő héten is :-) Úgy kezdődött, hogy nem volt itthon a nasságos úr (isten tartsa meg jó szokását, hihi).
Ezek után pedig:

  • Megnéztem a Hívogató csend c. filmremeket. A Viasat Exploreren rendre lemaradtam róla ahányszor magyarul adták, és én évek óta látni akartam: szigorúan egyedül, teljes nyugalomban, mert sejtettem ám hogy sírós lesz a vége... Tegnap jött el az ideje a teljes egyedüllétnek meg a nagy-nagy nyugalomnak, na. Eredetiben dőltem rá a neten, cseh feliratokkal. A film... Hátőizééé... Tudtam hogy mire számítsak. Jól felkavart. Joe Simpsonban meg lehet bízni, ha filmről, ha könyvről van szó. Imádom!
  • Ezután - idegnyugtatásképp - komolyabb beszélgetésbe bocsátkoztam Baudelaire verseinek mondandóját illetőleg. A gond csak az volt, hogy nagyjából be tudtam határolni a szimbolistákat (mire jó egy magyar érettségi, basszus) csak a beszélgetőpartnernek a kisujjában van az egész világirodalom, ahogy az kiderült, meg hogy rajong a költészetért, én pedig guglizhattam ezerrel, nehogy szerencsétlen alulművelt balf.sznak tűnjek...
  • A Romlás virágainál eldurvult a helyzet :-D Ekkor megittam több vizespohár Becherovkát, mert a téma elég sikamlóssá vált, és kellett egy kis dopping. Valószínűleg a jeges borogatás is megfelelt volna, csak a Becherovkát láttam meg hamarabb a hűtőben :-D
  • Végezetül pedig megtudtam a megtudnivalót is: milyen az ha valakinek 2 piercing van a farkában (képekkel illusztrálva.) Húúúúwazze, ennél a pontnál már a Becherovka se segített :-D
  • Elég az hozzá, hogy negyed négyre kerültem ágyba, többszöri hideg-melegvizes zuhanyozás után, mert valahogy sok volt ez így egyszerre: a kötélre fagyott mászók, Verlaine ahogy Rimbaud-t dugja, meg a csilingelő piercingek... Atyaég!
  • Ma reggel délben pedig akkut fejfájás az üveg Becherovka miatt, némi esküdözés, hogy többet nem netezek, meg egyéb fogadkozások, amit szintén nem tartok be, valószínűleg...
Szóval szép az élet. Még az ilyen magányos őszi estéken is! :-DDDDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése