2012. november 20., kedd

a mai napon

... életemben először licitáltam e-bayen. Húúú de marha jó volt! :-)))))) Volt egy kis adrenalin is, az okés, hanem lesz nekem ilyen csudálatos lábszárvédőm, ha egyszer ideér:
Ha nem ér ide - mert az is benne van a pakliban, naná - akkor buktam 10 euró 60 centet, ennyibe fájt postaköltégestül. Marha nagy biznisz volt, mondom én! 
Abszolút szuper lesz kutyát sétáltatni, majd ha lesz itt mély hó, mert egyenlőre még fagy sincs, nem még hó! Pluszban letesztelem pár extrém helyen, hogy ki merjek-e benne menni valahová, vagy marad a kutyasétáltatás, mint elsődleges funkció... Hihi. Már gyártottam ötleteket, hol eshetne át a tűzkeresztségen. Alig várom!

PS: Amúgy ettől sokkal szarabbat (egyszerű nejlonból, 3 gumival, amit semmiképp nem akartam) láttam 5000 Ft-ért. Nem is vettem meg! :-D Szóval nagyon remélem hogy ideér!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése