2012. november 13., kedd

elvetemült ötlet

... mert mi más lenne :-)
Szal az az elvetemült ötletem támadt, hogy a hétvégén fel kéne jutni valahogy a Csóványosra. Ott még nem voltunk, és a nasságos úr kikötötte, hogy valami tök közeli helyben gondolkodjak, ha egy mód van rá... Hmm.
Nézegettem itten a dolgokat, kalkuláltam meg minden, végezetül pedig elkezdett körvonalazódni a dolog. Méghozzá az, hogy gyalog sehogy nem tudnánk abszolválni a távot a boszorkánnyal, aki igen megbízhatóan teljesít, de csak úgy 15 km-ig. A Csóványos oda-vissza olyan 20 km táján van, 800 méteres szintkülönbséggel., szal nem lelkes kislányoknak való. Viszont itt jön a nagy ötlet :-DDDDD Ha mondjuk felmennénk az első busszal a nagy-hideghegyi turistaházig, onnan aztán át a Csóványosra meg vissza, ez eddig 4 km, aztán meg le gyalog, az újabb 8 km, szal mondjuk 12 km lenne a vége, jóformán lefelébe, úgy már sokkalta gyerekbarátibb az egész & sokkalta valószínűbb, hogy sötétedés előtt leérünk, mivel ez a fél 10-es buszindulás kicsit későinek tűnik nekem.
B tervnek pedig marad a Kopasz-hegy, igaz ott mán voltunk, igen gány időben, höhö, de nem lehet semmi bajunk ha még egyszer felballagunk rá. B terv azért kell, ha nem menne a busz, vagy ha nem férnénk rá fel, vagy tudomisén, nem ismerem a terepet, na.

Lámpát azért viszünk. Ez az egy biztos.
Pont tegnap olvastam a hegyimentők honlapján, hogy mi volt a hétvégén Súlovban. Valami hügyeturistákra rásötétedett, aztán jól eltévedtek a Gótikus kapu környékén. Nem volt náluk se lámpa, se térkép, se megfelelő cucc, a végén pedig egy sziklán csücsülve végezték, ahonnan nem volt tovább. Na onnan operálták le őket késő este. Anyámborogass.
Azt mondjuk értem, hol & hogyan tértek le az ösvényről azon a tájon, csak azt nem értem miért. Valószínű, hogy nem abból az irányból indultak fel, mert a Gótikus kapu környéke annyira jellegzetes, hogy ha egyszer is látták, többet nem felejtik el. Ott van pl. a Teve szikla, ami egy bazi nagy púposteve alakzat, minden mással összekeverhetetlen, szerintem még sötétben is. Ott kell elindulni lefelé, egy ilyen kopár, sziklás hegyoldalon, be az erdőbe, ahonnan már toronyiránt is le tudnak keveredni a főútra... Nyilván mentek egyenesen, a sziklák mentén, odaértek a kapuhoz aztán nem volt tovább. Aztán elképzeltem, ha ez velünk történik a nasságos úrral, akkor úgy összeveszünk hogy lelökdössük egymást a szakadékba, aztán nem a hegyimentők keresnének, hanem a kutyás hullakeresők... :-DDDDD
Na ezért kell a lámpa, meg a pontos számítások, az idő-táv-sötétedés-teljesítmény függvényében. A családon belüli erőszak elkerülése miatt! :-DDDDD



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése