2012. november 30., péntek

hogy mi vár rám?

... na azt elképzelni se tudom, mindössze homályos képeim vannak a holnapi napról :-D
Először is, el kell mennem melóba. Nem lehet sunnyogni, a denevér szabizik, hálajakaporszakállúnak. Viszont holnap 5-kor kezdődik az extrémfilm-fesztivál a moziban. Délben el kell mennem szoláriumba, mert járok már 2 hete, most egy szar meló miatt nem hagyom veszendőbe a kellemesen kreol színemet... Eddig megoldom.
A cirkuszosabb része a mozi, mert ott lesz egy nagy csomó ismerős is, legalábbis a FB szerint. Szóval az lesz, hogy viszek reggel melóba egy nagy szatyrot, egy társaságképes ruházattal, sminktáskával meg tusfürdővel... Ebéd után - majd ha nem lesznek sokan -, kioldalgok a mosdóba, dobok egy gyors zuhit, ezután pedig felkenek valami festéket is, ezzel rendben leszek :-) Meló után átöltözök, mert mégsem mehetek moziba koszosan (márpedig a vizes szakma kimondottan koszos, rozsdás, olajos meló...). bepakolom a boszorkányt és már mehetünk is. Kezdés előtt vígan odaérünk, amondó vagyok.

Na a boszorkány egy külön fejezet, mert mindenképpen jönni akar. A világ minden kincséért se hajlandó itthon maradni, pedig ahogy néztem a filmeket, nem éppen gyerekeknek valók. Az egyikben szerintem mindenki meghal a végére, ahogy elviszi őket egy lavina :-/ Mondtam a boszorkánynak, de csak pofázott:
- Na és? Mi életben vagyunk. Más nem számít.
(Nem is tudom kitől hallhat ilyen jóféléket ez a gyerek!... Hehe.)
2 perccel később pedig:
- Anya de ugye hogy felmászhatok a Mont Blancra?
Még nem ment át rajtam az első méreg, hogy nem tudom meggyőzni, hát visszadünnyögtem, hogy felőlem oda mászol ahová csak akarsz, erre marha nagy örömmel bevonult a szobájába. Ma meg jön, azt mondja:
- És különben is, egy csomó osztálytársam lesz ott, nem én leszek az egyetlen gyerek! Még a Sára is jön, pedig ő csak másodikos!
Ezzel el lett döntve minden. Van ez így.

Hangoltam magam egyébként az extrémekre a héten, hát elmentünk az ebbel megkeresni az egyik geoládámat, amiről azt írták, hogy nincs a helyén. Ez eddig okés, csak térdig érő sárban gyalogoltunk 2 órán keresztül. Mondtam is magamban milyen marha hülye ötlet volt ide is ládát rakni! Valami emberibb helyen lévő tűnhetett volna el, nem pont ez!... Aztán odaérünk (a kutya addigra már úgy nézett ki mint egy puli) a láda pedig a helyén, hát nem káromkodtam egy cseppet se! :-DDDDD
Filmeket is néztem, 2 egészen szánalmas dokumentumfilmet (inkább doku-utánzatot, tele nyafogással meg félinformációkkal, amitől mindig kiborulok), meg egy igen jót. Ez utóbbi arról szólt, hogyan lehet elsíelni a Mont Blanctól a Matterhornig. Nagyon belelkesedtem, szal csinálok eredeti svájci rösztit a jövő héten :-DDDDD
Itt tartunk. Szombaton meló, azután este szülinapi party, majd jól berúgok, rám fér szerintem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése