2012. december 6., csütörtök

nem sorolnám

... a heti ténykedéseimet, höhö, elég hajmeresztő lenne.
A legszebbik amúgy a keddi szabadnapom volt. Év végi kötelező szabikiszedés alapon történt, hogy egész kedden SEMMIT nem kellett csinálnom :-) Marha jó. El is terveztem szépen, hogy reggel útjára bocsátom a családot, azután visszafekszem & alszom. Csak így lazán, élvezni fogom a semmittevést meg minden.
Nos, ehhez képest fél 9-ig bírtam lassacskán kávézni, netezni meg úgy általában semmit tenni. Szépen havazott, hát elkezdtem spekulálni hová is menjek gyorsan :-D (Jól van na, nem édesanyám hátsójába, pedig oda kéne, basszus.)
1 perc alatt megszületett az ötlet, további 5 perc alatt főztem teát a termoszba, még 3 perc míg felöltöztem aztán kaptam a blökit & már itt se voltunk. Végülis csavarogtunk csak úgy céltalanul a havazásban délután fél 3-ig. Voltunk mindenfelé, még a régi gáton is, pedig ott még életemben nem voltam. Nem tudtam azt se, hogy zsákutca, szal volt egy kalandos átkelésünk egy zsilipcsatornán vagy tudom is én minek hívjákon keresztül :-D
Olyan koszosak lettünk a végére, hogy ihajj! A lábszárvédőm már vagy egy hete úton van Kóreából (de jól hangzik), szal sokkal jobb neki valahol ott figyelni egy csomagban, mint itt lenni a lábamon... A bakancsot azóta se mostam meg (--->5 seggberúgás helye<---) a síkabát viszont remekül szuperált, hogy így átesett az első teszten.
Szóval ez a helyzet. Terveztünk hétvégén síelni menni, de úgy látszik nem lesz belőle semmi. Szépen hullik a hó odafenn, csak még egyetlen sípályát se nyitottak meg ahogy néztem a dógokat az előbb. Nagy kár.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése