2012. december 17., hétfő

hóból sárba

Nos, volt itt elég stresszhelyzet a héten, amit le kellett vezetnem valahogyan. Végülis mindig a negatív energiák fejlesztik a pozitívakat, na nem? :-)
Pénteken már igazándiból nem bírtam tovább a mókát & kacagást (höhö) hát úsznom kellett. Sokat. Nagyon sokat. Kifulladásig. Kár hogy nem számoltam mennyi lett a vége, szerintem bőven túl volt az egész az 1 km-n, vihargyors tempóban. Hogy mit működtem még mindig érezni, mert szombaton haláli izomlázzal mentem melóba, ami még ma is tart, de ahhoz hozzátett eleget a tegnapi síelés is :-)

Szal szombaton meló, vasárnap pedig síelés. Eltéptünk Krahulera, ami itt van közel, alig másfél óra ótóval. Elejével igazán ígéretesnek tűnt a dolog, nagyjából délig, nyomtuk a síelést mint állat. Dél tájban azonban beborult, elkezdett esni a percenként változó csapadék: volt sűrű eső, gyenge eső, havas eső, hó, havas eső, megint hó, megint eső. Jajajajaj. Az lett a vége, hogy piszkosul elázott a pálya, annyira nehéz lett a hó, hogy azt hiszem az elmúlt 2 évben összesen nem használtam annnyit a botokat, mint ez alatt a fél nap alatt. Komolyan mondom, minden fordulót úgy kellett erőből összehozni, hogy bevágtam a botot a hóba aztán úgy fordultam, mert másképp nem ment...

Az ügyletnek egyrészt az lett a vége, hogy eláztunk mint állat (nem a pálinkától :-D) és egy akkora izomláz ma reggelre, hogy a kávéscsészét is alig bírtam felemelni...
Ez még semmi, mert a bolhás nem volt kinn csütörtöktől. Pénteken nem mentünk futni mert hát úsztam & hulla voltam mire hazakerültünk, egész szombaton ömlött az eső, késztetésem egy kis rohangászásra abszolúte nulla volt, na akkor majd vasárnap síelés után. Nem kellett volna, mert térdig ért a sár, de komolyan. Esett valami izé is, leginkább ködszitálás lehetett, de végigcsináltuk a szokásos 4 km-t a kis döggel. Csak úgy pluszban. Hmm.

Itt tartok jelenleg. Jó amúgy, szinte érzem hogyan nőnek az izmaim :-)) A képeken is egyre elfogadhatóbbnak tűnik az egész, hát elégedett vagyok! :-D

PS: Egész délelőtt tartott az inverzió, áááááááááá de imádom!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése