2012. december 20., csütörtök

térkép híján

... nem találták meg Dél-Koreában ezt a bazi nagy országot itten! :-D
Jajistenem.
Írt az e-bayes pasas, hogy visszautalta a pénzt, mert visszajött a csomagja azzal, hogy a címzett ismeretlen. Höhö. Nem is csodálkoztam úgy igazándiból, nem értem minek kellene pattogni ha valakiből alig 5 millió van, az egész republika területe meg nagyjából azonos New York külvárosaiéval... :-D

Szal van ez így. Most ott tartok, hogy kerestem másik lábszárvédőt, ami megfelelne az igényeimnek. Pl. ez itt. Árilag már drágább, de legalább ősrégi márka, ez is valami. Azt hiszem ha kikerülök ebből a karácsony okozta anyagi csődből, azonnal megrendelem! Ahogy olvastam az e-shopon, másnap délig elhozza a futárszolgálat. Hmm. Csak találja meg ebben a bazi nagy országban ezt a bazi nagy falut, ahol éldegélek! :-DDDDD
Amúgy meg találtam másik kutyasétáltatós útvonalat, ahol nem kell átverekedni magunkat a szemetesként emlegetett sártengeren. Hihetetlen, hogy még jutott eszembe, de hát jobb későn mint soha! Szal most elvagyok a lábszárvédő nélkül is, egészen addig a pillanatig, míg el nem kezdek azon agyalni, hogy mennék valamerre csatangolni egyet :-)) Csak attól tartok, hogy ez is bekövetkezik hamarosan!... Jaj.

A nap slágere pedig egyértelműen ez:

Szerelmem, a tested íze mint a savanyú vörösboré
Vigyél ágyba egy katonát, reggelre lőni fog
A csillagokba az van írva
Szomorú lennél egyedül az ágyban
Később nehéz lenyelni


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése