2012. december 18., kedd

írtam a Jézuskának

... igaz csak így magamban, utólag.
Az utólag pont ma derült ki, amikor életem értelme kibökte: nehogy fantáziálni kezdjek, mert már megvan az ajándékom... :-D

Jajajajaj. Hát akkor vagy könyv, vagy fehérnemű, vagy parfüm. Remélem nem könyv lesz, mert az idáig még mindig mellément, kivéve tavaly, amikor megsúgtam a barátnőmnek melyiket is szeretném éppen :-D Jól tettem, mert megtaláltam a fa alatt - legnagyobb boldogságomra. Parfüm vonalon nem nyúlhat mellé, a parfümériában a csaj jól ismer, szal tudja a tutit & remélhetőleg rásózott valami jól beváltat ha épp úgy alakult a dolog. Bugyi vonalon minden rendben, nos abban bízom hogy végül innen választott :-))

Viszont ha a gondolataimba látna (ami kizárt dolog, mindkettőnk lelki nyugalma érdekében jobb ez így) akkor meglephetett volna például egy ausztrál stetsonnal. Már évek óta ábrándozok egy ilyesmiről és per pillanat ennek örülnék a világon a leges-legjobban :-)))))))) Az előbb nekifogtam photoshoppolni egy képet, vajon milyen lenne, amikor elment a gép előtt, ránézett aztán elcsodálkozott:
- Neked meg honnan van ilyen kalapod?
- Nincsen, most nézem milyen lenne a fejemen.
- Tök jól nézne ki - aztán ment is tovább.

Azt hiszem, hamarosan kézbe veszem az irányítást, ha már a Jézuskában nem igazán bízhatok! :-D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése