2012. december 24., hétfő

fohász

... ami imigyen hangzik: mindennapi outdoorunkat add meg nekünk ma! :-))
Komolyan mondom, az elmúlt 2 nap fénypontja rendre az volt, hogy fogtam a kutyát aztán kiszabadultunk valamerre. Tegnap újból teszteltem a tesztelnivalót, most már komolyabb hóban is, és mit mondjak. Csudijó! Úgy passzol a lábamhoz, na meg az Asolóhoz, mintha össze volnának öntve. Valami mennyei boldogság volt az a 3 órácska, míg kiestem itthonról, aztán csak úgy mászkáltunk fel-alá a havazásban...

A mai nap fénypontja szintén a kutyával való csatangolás volt. Jól esett, ahogy a szél kifújta a fejemből a sok komor, nihilista gondolatot, amit a kötelező körök (mint anyósom elviselése, ultragagyi tévéprogramok, főzés & zabálás, boszorkány nyafogásának hallgatása, nasságos úr kínlódásainak abszolválása, plusz még Route 66 reggeli irományai a kocsmából, höhö, szép teljesítmény egy absztináló alkoholistától a karácsonyt a kocsmában nyitni wazze, már csak azt nem értem miért mondta azt hogy évek óta nem iszik...) okoztak.
Marhára érint mindez engem, lévén kevés vallásosabb ember van a Földön nálam. Jaj. Leszarom én a Jézus szülinapját de jó magasról & nem vagyok hajlandó kiadni egy vagyont fölösleges csecsebecsékre, amik úgyis a kukában végzik... :-/
Persze mindezt nem értik, rendre elmondanak mindenfajta ünneprontónak, félhügyének, komplett hügyének, ki mikor hogyan áll hozzá a dolgokhoz - és kit mikor mennyire ábrándítok ki a kéretlen véleményemmel... Na mindegy.

A tegnapi havat mára beburkolta az ónos eső, ragyogott, ropogott & fehérlett minden. A szél elfújta a szmogot is, sőt a kajaszagot is kifújta az orromból, mert állandóan azt éreztem, basszus, még zuhanyozás, tiszta ruha & kiadós parfümözés után is...
Szal jobban lettem valamennyire, mire hazakerültünk. Terveztem egy kisebb túrát is holnaputánra, a tévétoronyhoz. Nem szeretném megszegni a hagyományt & jó lenne a szülinapomat újból valahol az erdőben, egy termosz forralt borral ünnepelni meg... :-))

Született egy teljesen agyatlan ötlet is: szilveszterre itthon maradunk, aztán újév napján kora hajnalban felkelünk & eltépünk valahová síelni egy nagyot. Ááááá! Miénk lesz a pálya, mert a szilveszteri bulizás után a legtöbb ember hányingerrel & fejfájással kezdi meg az új évet, a síelés igen keveseknek szokott az eszébe jutni ilyenkor... :-)) Ez még változhat, pl. arra, hogy sikerül felhajtani valahol egy szállást, aztán helyből indítunk reggel 9-kor, de ebben nem reménykedem. Már az elképzelés is fantasztikus, szerintem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése