2013. december 31., kedd

soha viszont nem látásra



... 2013!
  • Mi olyat tettél 2013-ban, amit eddig még soha? Eljutottam Telendosra, álmaim lakatlan szigetére.
  • Betartottad az újévi fogadalmaidat? Fogadsz valamit 2014-re? Nem volt olyan hűdeerős fogadalom, na de a jövő évi az lesz! Igen sürgősen le kell dobnom a fölösleget... Ehh. Belegondolni is szörnyű.
  • Született valakinek gyereke a környezetedben? Barátnőmnek kisfia.
  • Halt meg valaki, aki közel állt hozzád? Nem. Hála a kaporszakállúnak.
  • Milyen országban jártál 2013-ban? Lengyelország, Görögország, Csehország, Németország, meg ugye Magyarország és Szlovákia. Utazási szempontból mindképp kellemes év volt ez.
  • Mit szeretnél 2014-ben, ami hiányzott 2013-ban? Kevesebb idegeskedést. Az egész nyomi év egy komplett idegbaj volt. Jó is hogy vége.
  • Melyik 2013-as dátum marad örökre az emlékezetedben? Annyira maradt örökre az emlékezetemben, hogy már elfelejtettem mikor volt, június végén valahogy, az Iron Maiden koncert. Nagggggyon fasza volt!
  • Mi volt a legnagyobb sikered 2013-ban? A Velky Choc megmászása. Az azért nem egyszerű menet volt.
  • Mi volt a legnagyobb kudarcod? Nem hinném hogy volt kudarcom, olyan igazi személyes kudarc semmiképp nem volt.
  • Volt komoly betegséged vagy sérülésed? Egész évben raplizott a jobb térdem, de ezen kívül semmi.
  • Mi volt a legjobb dolog, amit vásároltál? Nem vettem, hanem kaptam: az FZ200. Óóóóóó.
  • Kinek a viselkedése érdemel elismerést? Nasságos úr. Mint mindig. Imádom ám :-)
  • Kinek a viselkedése háborított fel? Idén anyósomé. Annyi esze sincs mint egy 4 éves gyereknek. Ehhh kár a betűkért.
  • Mire ment el a legtöbb pénzed? Kirándulásokra, de arra szívesen költök!!
  • Mi az, amitől nagyon-nagyon izgatott lettél?  Amikor megtudtam hogy lesz Iron Maiden itt nálunk!
  • Melyik dal fog 2013-ra emlékeztetni? Iron Maiden: Fear of the Dark


Tavaly ilyenkorhoz képest…

  • boldogabb vagy szomorúbb vagy? Ugyanaz. Semmi radikális változás.
  • híztál vagy fogytál? Híztam, hogy verje meg a lápi lidérc! De lesz ez még másként is, amondó vagyok! :-p
  • gazdagabb vagy szegényebbb vagy? Ugyanaz. Talán egy leheletnyivel gazdagabb, anyagi értelemben, viszont ettől még nem lettem egy Rothschild örökösnő :-D
  • Mit szerettél volna többet csinálni? Túrázásból. Elég kevés fért idén bele, remélhetőleg jövőre sokkal jobb lesz a helyzet!
  • Miből lett volna jobb kevesebbet csinálni? Idegeskedésből!
  • Hogy töltötted a karácsonyt? Családilag.
  • Estél szerelembe 2013-ban? Más se hiányzott volna! o.O
  • Volt egyéjszakás kalandod? Dehogy volt.
  • Mi volt a kedvenc tévéműsorod 2013-ban? Nem tévéztem, hanem marha sok öreg sorozatot végignéztem DVD-n. Azt hiszem, az Angyal nyert :-)

  • Van olyan, akit most utálsz, de tavaly ilyenkor nem utáltad? Hogyne lenne!
  • Mi volt a legjobb könyv, amit idén olvastál? Bruce Chatwin: Álomösvény. Megemlékeztem róla a itt blogon is.
  • Ki volt a legnagyobb zenei felfedezetted az idén? Nem volt. Klasszikus év volt, klasszikus zenékkel. Mondhatni tökéletes volt.
  • Mi az, amit kértél és meg is kaptad? Sok-sok minden :-))))) Olyan a karmám, hogy mindig mindent megkapok, amit kérek :-D Nem lehet nekem ellentmondani vagy mifene.
  • Mi az, amit kértél, de nem kaptad meg? Nem volt ilyen.
  • Mi volt a kedvenc 2013-as filmed? A Metallica film tökjó volt.
  • Hány éves lettél az idén, és mit csináltál a szülinapodon? 37 & aludtam délig. Szuper ügy!
  • Mi az az egy dolog, amitől sokkal jobb lett volna az éved? Ha nem terhelnek fölösleges baromságokkal. Ha messziről elkerülnek & nem állnak velem szóba olyanok, akikről tudni se akarok!
  • Hogy írnád le az öltözködési stílusodat ebben az évben? Elég tróger. Nyehehe.
  • Mi segített józannak maradni? Azért sokkalta többször borultam ki, mint eddig 5 évig összesen, de valahogy csak túltettem magam mindenen. Azt hiszem a sok sétálás segített. Kis gondra kis séta, nagy gondra meg nagy séta :-DDDDD
  • Melyik ismert ember jött be idén a legjobban (mint pasi/csaj)? Bruce Dickinson. Azt mindig is tudtam, hogy ő egy jó pasi, csak azt nem tudtam hogy valszeg a legjobb :-DDDDD
  • Ki hiányzott a legjobban? Senki. Mindenki hagyjon békén & legyen kussban alapon.
  • Ki volt a legszuperebb ember, akit idén ismertél meg? Nincs. Nem is hiányoznak a "szuper emberek."
  • Mi az a tanulság, amit le tudsz vonni 2013 történéseiből? Hogy ez tényleg a kígyó éve volt. Ott lapul mindenhol & akkor mar, amikor végképp nem számít rá az ember... 
  • Idézz egy dalból, ami jellemzi az évedet!


    "I'M A MAN WHO WALKS ALONE"


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése