2013. december 5., csütörtök

mindjárt szétszakadok

... a nyugtalanságtól.
Nem tudom mi a bánat van velem, de leghamarabb a fényképezőgép lehet a dolog mögött. Megrendeltem ugyanis, hosszas elemzés & vacilálás után. Na de nem innen tőlünk, hanem Németországból, mert ott azért egy ötvenessel olcsóbb, az meg sok, úgy általában véve is, nem még így karácsony előtt... Hát hiába na, nagy a különbség a kis pénzből élő csóró germánok meg a pénztengerben úszó dúsgazdag szlovákok között ajjjjj.
Nos hát, ha minden játszik, akkor holnap szállítják a barátnőmnek, aztán majd ő valamilyen úton-módon eljuttatja hozzánk. Nem hinném, hogy karácsonyig ideér, de most nem is ez a lényeg, hanem hogy hibátlanul működjön, és hamar szót tudjak vele érteni.

Tegnap is láttam az őzeket a kanális partján legelészni, és annyira de annyira le akarom őket fényképezni, mert hát olyan fotókat álmodtam meg róluk hogy nem igaz, csak először technikailag hozzá kell majd okosodnom a géphez ha itt lesz. Bízom azért magamban, nincs ezzel gond, hanem ez a hügye nyughatatlanság kikészít alaposan.

Akkor leszek valamivel nyugodtabb, ha ideér a gép & működni is fog, plusz már egy fokkal jobb lesz, ha megjön a boszorkány karácsonyi ajándéka végre. Spanyol gitárt kért, mert hát menő rockerlyányoknak az való :-) Piszkáltam eleget, hogy olyan lesz Phoebe a Jóbarátokból, de csak röhögött rajta.
Rendeltem neki egy brutális szép gitárt, fekete-piros testtel, matt króm díszítéssel, pluszba pedig Metallica limited edition pengetőket, de hívtak tegnapelőtt a boltból, hogy már nincs meg a gitár, válasszak másmilyet. Hát akkor visszahívtam, hogy nem tudok mást választani, de a pengetőket elküldhetik. Kíváncsi vagyok mi lesz ennek a vége!... Azután egy másik netes boltbnam választottam másik gitárt, nem olyan szép mint az eredetileg kinézett volt, de még nagyjából megjárja. Ez tök piros, és indián minták vannak rajta... Nem annyira rockeres, mint az első, de a boszorkánynak szerintem okés lesz. Leghamarabb pasi ügy lesz a háttérben, van egy ilyen sejtésem, haha, mert a legújabb szerelme dobol mint a barom - hetente legalább kétszer végignézzük a videóit a FB-on & youtube-on :-D
Nincsenek prognózisaim, mire jut végül a boszorkány a gitárral, mert képes elég meglepetést okozni. Pl. hogy van hallása (sose hittem volna), és a zeneórán a kottázós tesztet maximális pontszámra írta, egyedüliként az osztályból. Ki van akasztva a szobájában a mágnestáblára, mert azt mondta, hogy erre most nagyon büszke :-) Szóval őrület. Kérdeztük tőle, hogy a gitár végleges dolog-e, ne legyen mégis inkább notebook, de lehurrogott, hogy minek az, van táblagépe, az elég, neki gitár kell & punktum! Hát így állunk per pillanat. Csak jöjjön már a gitár, meg a fényképező & legyen már vége ennek az évnek!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése