2013. augusztus 3., szombat

hát ezt jól kifundáltuk :-D

... mármint a kalymnosi nyaralásunkat! Ajajajaj.

Naszóval az úgy volt, hogy az első lefoglalt időpont ugrott, felhívott egy nőci hogy nem okés a dolog. Valahogy nem volt készséges, mert azonnal ránk kellett volna sóznia egy másik utat, vagy tudomisén, átdumálni hogy sajnos Kalymnos már nincs meg, de mehetnénk pl. ide vagy oda, kapunk az árból kedvezményt, esetleg ingyen biztosítást, reklámtörölközőt, tudomisén mifenét, de mint mondtam, nem volt egyáltalán készséges, hát mondtam neki hogy semmi probléma, viszont hallásra.

A nasságos úr teljesen bepörgött, hogy őt ugyan nem érdekli, megyünk Kalymnosra bármi áron. Ekkor átnéztük a magyarországi kínálatot, na ott nem volt Kalymnos, az osztrákokat, ott volt de bazi drágán, végül egyszer csak hív a nasságos úr: küldtem linket, nézd meg, ez a csehektől van és 200 euróval olcsóbb, mint amit eredetileg rendeltünk & sztornóztak. Mondom nem okés, mert míg eljutunk Prágába, az se ingyéé van... Aszongya nem, Brünnből repülnénk! Brünnből? Hogy ja. Végülis Brünn nem a világ vége, mondtam, miért ne?...
Nekiálltam számolni, mennyi lenne az út Brünnbe, árilag, végül oda lyukadtam ki hogy nem is olyan veszélyes, és ha ott hagyjuk az ótót a reptéren, akkor meg teljesen normális: pont annyiba jönne bele, mintha kétszer térnénk Pozsonyba meg vissza (az eredeti terv szerint valaki felvitt volna a reptérre meg jött is volna értünk.) Egy picivel többe. De ha nagyvonalúan 50 euróval számolom a többlet üzemanyagot, még akkor is 150-nel olcsóbb mint azt eredetileg terveztük :-D Na ennél a pontnál felhívtam a nasságos urat, hogy részemről okés a dolog, ha hazaértünk, lefoglaljuk.

Másnap hívtak Csehországból, hogy küldjük a zsét aztán mehetünk is! :-D A csaj már sokkalta készségesebb volt, kérdezte tud-e még segíteni valamiben. A nasságos úr dumált vele, aki mégiscsak sokkalta jobban beszél csehül mint én, hát aszongya: Azt olvastuk a neten, hogy Koson száll le a repcsi, aztán onnan visznek hajóval Kalymnosra, ez így van? Aszongya a csaj nevetve: őszintén?? Öt éve melózom itt, de még egyetlen kalymnosi utat sem adtam el, szóval nem tudok mit hozzátenni. De megtudom mindenképpen :-D

Nos itt tartunk. Talán csak szamárháton nem fogunk utazni, mert ahogy jelenleg áll a dolog, először ótózunk egy nagyot, azután repülünk két és fél órát, azután bepakolnak egy buszba & kivisznek a kikötőbe, felpakolnak egy hajóra, ahonnan egy óra hajókázás után elénk tárul a főváros, Pothia látképe valahogy így:
nos ezek után újból busz vagy autó, hogy az utolsó 25 km után Massouriba, ebbe a szó szoros értelmében is világvégi kis szivacshalász faluba érjünk és meglássuk ezt:
Szuper ügy!!!
Már csak egy bazi nagy hátizsákot kell szereznem valahonnan, nyilván sokkalta praktikusabb abban vinni a motyót mint cibálni a kerekes kofferben, főleg hogy ilyen bonyolult módon érünk célba :-DDDDD A nasságos úrnak van egy régi 70 literes zsákja, a célnak megfelel, de azért beszállok a családi cipekedésbe plusz 60 literrel, és a boszorkány is, így döntöttem :-DDDDDD Amúgy is ráérek töprengeni a részleteken, van még két hetünk az elrajtolásig!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése