2013. augusztus 15., csütörtök

csupa B terv

... aztán az egyik jobb mint a másik! Óóó hát nagyon tudunk!

Szal tegnap egy újabb utazási iroda adta be a kulcsot; ebben a szezonban ez már az ötödik ha jól számolom. A klienseiket meg szépen ott hagyták idegenben, annak rendje s módja szerint. Hehe. Erre azt mondja a nasságos úr: hogyan jövünk haza ha ezek a majmok is csődöt jelentenek? Mondom hogyan jönnénk? Felülünk a hajóra, elmegyünk Athénba, onnan meg hajóval vagy busszal Thessalonikibe, onnan Skopjeba, onnan Belgrádba, akkor meg már majdnem itthon vagyunk; felülünk a vonatra, leszállunk idehaza és kész is. Azt mondja a nasságos úr: ez kiváló terv. És ha átmennénk Bordumba, onnan Isztambulba, aztán onnan haza? Mondom várj, megnézem neten. A terv egyszerűen tökéletes: át Bodrumba, fel a repcsire (50 euró csak, bassssszus, nem hittem a szememnek amikor utána lestem!), azzal Isztambulba, fel a vonatra el Belgrádba, fel a vonatra leszállás idehaza. Haha. Tökjó. :-DDDDD

Ekkor aztán megállapodtunk, hogy ilyen módon fogunk hazajutni ha másképp nem megy. Tisztára belelkesültem & csomagoltam eggyel több üveg Becherovkát, hátha kelleni fog... :-DDDDD

Azt nem írtam a sok meló közepette, hogy van ám hátizsákom, olyan mint az álom, alig várom hogy elkezdhessek belepakolni. Bazi nagy; szerintem egyikünké se lesz tele végül. Ez a 15 kg/fő charter csomag elég szűkös lehetőségeket kínál a kibontakozásra, ahogy azt már régebb óta tudjuk, és hát jó turistához méltón a pálinka/csípős kolbász kombinációval indítjuk a pakolást mindig - a strandpapucs, napkrém, fürdőruha előtt. Fő a prioritás, na nem??? :-DDDDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése