2013. augusztus 6., kedd

micsoda bók!

Fél lábbal a sírban Kalymnoson vagyok, szóval ma elég nehezen viseltem a vérszopó denevér negatív megnyilvánulásait. Édesjó kaporszakállú! :-(
Viszont kaptam egy teljesen váratlan & meglepő bókot, ami azért csak feldobott alaposan. Egy olyan teljesen átlagos pasas volt az illető, úgy 50 és 60 közé saccoltam, és hát nagyon vigyorgott, azután meg azt mondja:
- Már megint fekete a haja?
Visszavigyorgok, hogyizééé, már elég régen, van annak mán négy éve is.
- Azelőtt szőke volt - így a pasas,- és még azelőtt fekete hosszú.
- Óóó hát jobban emlékszik az ilyesmire mint a férjem - mondom neki kedvesen.
- Hát igen, magát nem könnyű elfelejteni!
Ezt most megkaptam. Vihorásztam csak zavartan, hogy mik nem vannak :-)) Rég nem volt ilyen eset, az biztos, és az is biztos, hogy igen jól esett :-)) Egyébként is, az én koromban már ne válogasson az ember hogy kitől jön, na nem??

Bezzeg volt ott a Route 66 is, csokibarnán, póló nélkül csak egy sárga sortban, hogy még feketébbnek látszódjon, hehe, viszont olyan volt mint aki karót nyelt, még egy fölösleges szót se szólt, nem hogy bókot, pedig szokott ám, szófosásban szenvedni is, bókolni is, esetleg mindkettőt vegyesen. Ha beszélgetős hangulatában lett volna, egész biztosan kifaggatom, hol volt szabin hogy ilyen csudaszép bronzszínű lett tőle... Ehhh...Korosodó görög isteneknek is jól esik némi bók távoli ismerős hölgyektől, amondó vagyok, de erről most lemaradt! :-DDDDD

PS (kicsivel később): Azon agyalok melyik görög isten lenne a Route 66, de a nem egyszerű színére való tekintettel talán Héliosz... Jelenleg ez illik hozzá a legjobban, pedig azelőtt Apollónra tippeltem volna, mert olyan kis ártatlannak tűnik úgy egyébként :-DDDDD Nomármost, miután ezt ilyen szépen eldöntöttem, talán léphetnék is aludni, hogyamacskarúgjameg!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése