2013. július 31., szerda

sok minden

... történt mostanában, hirtelenjében gondolkodnom kell, mi minden.
Például:
  • Sikeresen túléltük a rokonlátogatásokat & hőséget.
  • Nem kellett a rokonokkal strandolnom (ez külön öröm, mert úgy volt hogy kell, yay)
  • A vérszopó denevér többször is felcseszte az agyam melóban, legutóbb a cukrozott üdítőkkel kapcsolatban. De könyörgöm, mijabúbánat köze van hozzá, hogy iszok-e én Kofolát vagy nem??? Ehhh. Ezen nagyon kibuktam, olyannyira, hogy így, több nap elteltével sem felejtettem el a dolgot.
  • Volt egy kalandos kiruccanásom az erdőbe, FTF találtattal egybekötve. Királyság. Közben nem kellett utat vágnom magam előtt, mert valaki már eszkábált egy tűrhető ösvényt a nyakig benőtt turistaút kezdeténél, pedig abszolút felkészülten indultam útnak: vittem metszőollót, az öreg túrabotot és a legnagyobb flakon szúnygriasztót :-D Nagyon tudok!
  • Voltam a Rám-szakadékban is, mán megint, a tiroli barátnőmmel, de megjártuk hamar. Teljesen hülyementes volt a terep így hétköznap & hőségben, szóval élvezhető kis kirándulás volt. A barátnőm se fikázta, pedig tőle kitellett volna :-D
  • Programoztam a Firefoxot az about:config-on keresztül :-DDDDD Sikerült is, pont olyan lett amilyet elterveztem. Csillagos ötös a legújabb teljesítményemért, megérdemlem!
  • És végezetül, de nem utolsó sorban: foglaltunk egy nyaralást Kalymnosra! Holnap kiderül, szabad-e még vagy már nem! Álomhely jelenleg, mert már kezdett elegünk lenni a felkapott turistaparadicsomokból, meg a lehúzós, elkurvult bennszülöttekből. Nomármost Kalymnost kifejezetten az embergyűlölőknek ajánlják, akik nem vágynak nagy tömegre & élénk társasági életre :-D Szóval nekünk! Amúgy meg pont olyan vadregényes mesehely, amit mi nagyon bírunk, szóval majd meglátjuk, mi lesz belőle. Egyenlőre még nem élem bele magam, de azért beszúrok egy kis képecskét, ja:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése