2013. július 9., kedd

A barbárok

... eredetileg Terry Jones dokusorozatának címe, amit nagy élvezettel néztem végig annak idején. Aki nem tudná, az említett úriember a Monty Pythonból való, és Brian mamájaként igazán felejthetetlen... Hihi :-DDDDD
Szóval mióta láttam ezt a sorozatot (nem a Monty Pythont, hanem Terry Jonesét, aki komoly narrátorként is alapjáraton lökött), azóta készültem a Teutoburgi erdőbe ill. Arminius emlékművéhez. Szal most, hogy nagy Germániában kalandoztunk, ki nem hagytam volna egyiket sem. Főleg így, hogy alig 200 km-re laktunk az inkriminált erdőtől. Óóóóóóó.
A teutoborgi erdő egyszerűen varázslatos. Még fára szegezett hullák nélkül is. (Aki nem értené, miért voltak a fákon mumifikálódott római tetemek, nyugodtan használja a google-t. Pl. a teutoburgi csata címszóra elég jó találatokat fog kapni, :-p)
Szal túráztunk itt egy kellemeset, közben felmásztunk az Externsteinere is. Ez egy pogány áldozati hely, vagy valami nagyon hasonló - elvarázsolt pogány hely gyűjteményem legújabb becses tagja.
Végezetül pedig az Arminius emlékmű se maradhatatott ki:
Mindezek után pedig az abszolút fénypontja következett a Germániában eltöltött hétnek! A wolfsburgi autómúzeumban láttam Veyront!!!!!!!!! Óttejóég! 
Ennyi történt mostanában. Még emésztem a dolgokat, és még egy darabig emészteni is fogom, de úgy fel vagyok villanyozva jelenleg, hogy 200 W teljesítménnyel világítok éjjel-nappal! :-))))))))))




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése