2012. július 1., vasárnap

ilyenek az ismerősök

... mármint a FB-s ismerősök. Ma szám szerint ketten csesztek le azért, mert melóban voltam, nem pedig szanaszerte valahol :-D Hát hihetetlen!

Az első úgy 10 óra tájon volt, jött az egyik kedves ismi, aztán azt mondja: Hát te meg itt? Mondom ja, ma én melózok. Erre ő: Pedig azt hittem csatangolsz valahol. Mondom mindig nem lehet. Erre ő: pedig mindig olyan meseszép helyeken csavarogsz, öröm végignézni a képeidet. Na nem mondtam hogy váljék egészségére, mert nem voltam éppen tahó kedvemben :-D
A másik (komplikáltabb eset & lelkes FB függő lájkoló) dél előtt robbant be, szintén megdöbbenve nézett rám a pult mögött: Melózol?!
Ja wazze, azt is kell, pénzből élek én is mint sok mindenki más...De mivel nem voltam tahó (ahogy azt már említettem, hihi) hát csak bólintottam egyet. Viszont folytatta a kilátástalan beszélgetést, ily módon: És nem készülsz valamerre?
Teszépszeműszűzmária, erre mit lehet mondani? Hogy dehonnem készülök? A Similauntól a Rysyig, Nordkapptól a Nagy-Galláig, Machu Picchutól Petráig, nekem mindenhol megfelelne, csak itthon ne legyek......... Áááááá.
Szóval diplomatikusan azt feleltem, hogy dehogynem, készülünk a Magas-Tátrába, csak még nem tudom mikor kerülünk oda. Erre ő: de így hétvégén valahová? A legtöbbször ilyen egy napos túrákra jártok, nem?
De. Mert pénzből élünk, ahogy azt az előbb nem fejtettem ki, azért meg melózni kell, jajistenem, nehéz eset. Nem magyaráztam el neki, hogy éppen tegnap az erdészháznál járkáltam, mert nem volt jobb dolgom... Ehhhh. Mindegy.

Ma viszont kincset kerestünk este, a kastélynál, meg is lett. Szóval még véletlenül se ültem itthon, pedig kellemes a klíma idehaza: tökig gázon megy a légkondi. Érdekes, tavaly talán 2x kapcsoltuk be, most meg már a 4. nap dógozik, és ahogy néztem az előrejelzéseket, hát a jöv. héten is fog...

Mindent összegezve, az ismerőseim is úgy ítélik meg, hogy nem tudok egyetlen pillanatig se ücsörögni nyugalomban a seggemen :-)) Szép.

2 megjegyzés:

  1. Ilyenek ezek az "ismik", ezért sem vagyok fent se a facebook-on, se az iwiw-en. Nem bírom az közösséget.
    Meg hülye kérdésre nem tudok normálisan válaszolni. A kedvencem, hazaérve a nyaralásból és újra a munkában: Jó volt??? Neeem, azért mentünk oda, hogy sz@rul érezzük magunkat. Úgyhogy roppant diplomatikusan már csak ennyit mondtam tavaly is: az idő jó volt, a többi meg adott.

    Ja, én is dolgoztam szombaton. Van ez így, a sok henyélő nép nem érti...
    Kitartás és verd le a hülyéket.

    VálaszTörlés
  2. Minden második szombaton melózok, szal amikor nem, akkor tényaleg csavargunk. De sose hittem volna, hogy egyesek ennyire számon tartják, mikor mit csinálok :-D
    A hügye kérdésekre szoktam válaszolni, ha éppen harapós hangulatban vagyok akkor aztán nem egyszerű módon, de nem kerítek nagy ügyet belőle, elintézem magamban annyival hogy így jártak :-D

    VálaszTörlés