2012. július 2., hétfő

fél lábbal Görögországban

... voltunk ma reggelig, de mire megmutattam a nasságos úrnak, miféle bombasztikus árú nyaralásra leltem, már eladták. Jaj. Pedig éppen meggyőztem magamat, hogy Kefalónia csudijó hely (tegnap éjjel 11-ig nem is hallottam róla, hihi) aztán nekünk biza oda kell mennünk.
Na nem gond, mert a mai naptól elkezdtem figyelni az ilyen ultra last minute-ket & majd kiderül, hol kötünk ki végül.
Viszont ez a Kefalónia azóta se megy ki a fejemből. Áááááá. Ez itten a képen a Melissani tó, a sziget nevezetessége...


Tegnap egész nap strandoltunk, ami szép teljesítmény a 41 fokban, mert annyi volt. Onnan kaptam az ihletet, hogy tán nyaralni kéne mennünk :-))
Meg onnan, hogy leszóttak a színemet, hogyaszongya: Ilyenkor mán krimbuszfekete szoktál lenni, mi történt? Nem fejtettem ki bővebben, hogy nincs túlzott ihletem napozni, mert ez magánügy.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése