2012. július 25., szerda

az ecceri paraszt

... pakolászással töltötte az estét, ami abból állt, hogy egy bazi nagy hátizsákba ad-hoc jelleggel belegyömöszölt ezt-azt, minden különösebb beleélés nélkül... Ááá.
De basszus. Nem tudok sátorozásra pakolni, mert az elmúlt 10 évben (tehát mióta mióta a boszorkány megfogant) nem sátoroztam. Lövésem sincs róla, mit kéne betenni, hát nincs is különösebb ihletem.

Okés, a boszorkány azért megjegyezte, hogy a kabátokat rakjam be, mert a Klakon volt az a sztorink, hogy az összes meleg holmi maradt idehaza. Éppen 36 fokban csomagoltam, és elképzelésem se volt arról, hogy esetleg máshol 14 fok van, ami azután 9-re süllyed... :-D Valahogy nem rémlett fel, hogy a Magas-Tátrában a nyár derekán a boszorkány sapkában, kesztyűben, polárban & kabátban volt, de akkor tudtam nagyjából mire számítsak, hát tettem be meleg holmit. Mivel földrajzilag a Klak nem egészen a Magas-Tátrában van, hát azt gondoltam jó ez így :-D Így jártunk. Pedig megesküdtem volna szent esküvel, hogy minden létező tanulópénzt kifizettem már. Hát mégsem!

Nomármost, voltam én mán Parádsasváron, nyáron, sőt a Kékestetőn is voltam, csak igen sokáig tartott visszaemlékezni, mi hogy volt éppen. Az nem rémlik, hogy hideg lett volna, hanem csak az, hogy nyakig ért a sár, Gyöngyös belvárosa nagyon szép, finomat kajáltunk egy vendéglőben, igen feledhető rallyt néztünk, amiből egyetlen aprócska mozzanat maradt meg: kidobtak nekem egy csapatpólót az egyik ótóból. Valamint jót szórakoztam, hogy az ország legmagasabb pontján parkolási díjat szednek :-D

Nem tudom most mi lesz, minden esetre a bikinitől a vastag pulcsikig, termó alsóneműig & gyapjózokniig minden ott figyel a hátizsákban, ezzel nincs gond :-D Ha valami, akkor a fagyhalál tuti nem veszélyeztet.

Hát akkor: kalandra fel!

PS: Milyen fura ez a 4 évvel ezelőtti kép. Mintha nem is én lennék. Ha még egy cseppet nézem, végül még meggyőzöm magam: nem is én vagyok. Dejóóó :-DDDDDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése