2012. július 5., csütörtök

fél seggel a sírban

Drága hobbi a geocaching, de komolyan! :-DDDDD
Ma végeztem ki a 3. nadrágot kincskeresés közben. Hogy rúgja meg a ló! Nem a legszebbik & legjobbik nadrágom volt, az igaz, de ronggyá szakadt a segge, amikor estem akkorát, mint az ólajtó. Jaj. Igaz, a seggemről is lejött a bőr, egy tenyérnyi darabon & összevéreztem az ótó ülését mert lövésem se volt róla, mi a helyzet ott hátul :-DDDDD
A legkedvencebb gatyámnak akkor mondtam búcsút, amikor felakadtam egy bokorra, útban egy erdei kápolnába, amit ugye muszáj volt felkeresnem. Azután a következő kedvenctől egy csúszós, sziklás, meredek részen búcsúztam el, amit szintén szánkázva teljesítettem lefelébe. Igaz, akkor a seggemen legalább bőr maradt, ha gatya nem is...
Még jó, hogy épp az autó mellett történt a mai baleset, aztán nem kellett nyilvánosan mutogatni a hátsó fertályomat. Habár ráfogtam volna a kutyára, hogy ő szakította el, mert vittem ám magammal szegény párát. Azóta a családom maradék tagjai azon nyerítenek, hogy a kutya mozdulatlanul alszik mióta hazaértünk, és hogy a legközelebb már ő se megy velem, az tuti. Hogy nyüszítve fog elbújni, ha meglátja a kezemben a GPS-t :-DDDDD Jajdemarhák :-DDDDD

Ma itt államünnep volt, azért volt időm ládákat keresni. A nasságos úrnak a haverjaival volt valami halaszthatatlan dolga (szerintem a picében boroztak egész nap, de váltig állítja hogy fontos dolgokat beszéltek meg...) a boszorkány meg strandolni volt a barátnőkkel. Engem is hívott a barátnőm, menjünk úszni egyet a halastóra, de nem volt kedvem, hát akkor maradt a geocaching. Összepakoltam 10 tájon a kutyát, aztán irány a nagyvilág. Fél 6-ra kerültönk csak haza, a fentebb említett állapotban - fél seggel a sírban. Nem tudom mi lett a vége, de 15 km-t szerintem simán lejárkáltunk. A kutya megtanult palackból inni, pedig vittem neki a kis tálkáját is. Na, aztán úgy megtetszett neki a palackból ivás, hogy benyelt több mint 1 liter vizet. Azóta negyed óránként pisil egy kiadós tócsát :-DDDDD

Szóval ez a helyzet. Már nem fáj annyira a seggem, elég jól tudok rajta ülni, a nasságos úr kitisztította a sebet & az autó ülését is :-DDDDD Folyt. köv. nemtommikor.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése