2013. október 9., szerda

mutasd a pólódat, megmondom ki vagy!

Nos, ebben az esetben azt mondanám: lyányom, te komplett hügye vagy! :-D

Van ugye nekem egy pólóm, az van írva rá hogy 666 the number of the beast, az örök Maiden klasszikust idézi, naná. Imádom nagyon, ezért gyakran hordom, és nem szoktam törődni vele, hogy mikor & hová, mert cseszek rá. Szóval tök véletlen volt, hogy ez volt rajtam amikor elindultam kincset keresni, végülis ez volt a gardróbban legfelül. Idáig még nem is volt semmi gond, csak nem gondoltam át kétszer, hogy miféle ládákat indultam el levadászni éppen... Az egyik egy templomos mystery volt, a másik meg kálváriás. Wehehe :-DDDDD

Ezer szerencse, hogy vittem magammal kabátot is, igaz le volt cipzározva, mert melegem volt mint a dög. Na becsattanok a templom elé, ablakokat meg lépcsőket számolgatni (ergo gyanúsan viselkedni), ami majd megadja a mystery láda koordinátáit (elvileg), amikor vége lesz a misének, és jön kifelé a sok öregasszony. Jól megbámultak :-DDDDD Ááááááá!
Nomármost, nem kaptam értelmes koordinátát a feladványokból (ezért nem szeretem a mystery ládákat, de úgy voltam vele hogy megpróbálom ha már így útba esik), hát odaballagtam a legutolsóként távozó öregasszonyokhoz, hogy most már igazítsanak útba, merre van a kálvária... Szegény nénik néztek rám mint a marslakóra, de még mindig nem esett le, mi a fenét bámulnak annyira rajtam... Aztán valahogy erőt vettek magukon, elmagyarázták merre induljak a város végi kálváriához, de nagyon gyanúsan méregettek továbbra is. Gondoltam mit bámulnak máááá, meg hogy kezd rajtam eluralkodni a skizofrénia, meg ilyeneket, de arra nem gondoltam, hogy a pólóm nem pont templomba járásra való... LOL és LOL!
Erre csak a kálvária bejáratánál jöttem rá, amikor egy pasas újfent marhára megbámult, egy asszony meg szó szerint követni kezdett. Ekkor már tudtam a diagnózist: üldöztetési mániában szenvedek! Viszont amikor elindultam felfele a sok lépcsőn, sokat kellett a lábam elé nézni, hát megláttam, hogy a pólómon ott világít hogy 666, amiről még a legkevésbé vallásosak is a Sátánra asszociálnak, nem pedig az Iron Maidenre... Kész! :-DDDDD

Szóval eldörmögtem pár káromkodást, felhúztam a cipzárt, amitől patakokban ömlött rólam a víz & nem találtam meg a ládát, mert egyrészt nem tudtam megfelelően koncentrálni a feladatra, másrészt a GPS nem talált szatelitjelet, hogy ott rohadjon meg ahol csak van!
Viszont nem gyalálztam meg se a templomot, se a kálváriát, kár volt a sok néninek azonnal pánikba esnie! :-DDDDD
Inkább hazajöttem és nem meséltem el a nasságos úrnak mi hogy volt, mert nem mertem :-DDDDD
Szóval ilyen is van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése