2013. október 21., hétfő

megszállt az ihlet

... ez egyértelmű! :-)
A múltkori balul sikerült képek után most a hétvégén olyanokat lőttem, ami már nekem is tetszik. Voltunk egyet kerülni a Börzsönyben, a Kemence-Salgóvár-Holló-kő-Jancsi-hegy-Kemence vonalon, mondhatni szezonzárásképp. A hétvégén átállítják az órát, hogy a macska rúgja meg :-(
Ezt a túrát már egy ideje kinéztem magamnak, de sokkalta mesésebb volt, mint amire számítottam. A boszorkányt sajnos nem vittük, mert így légcsőgyulladással nem jöhetett, hiába alkudozott, viszont megígértem neki hogy ide még visszamegyünk. A Fekete-völgybe szerintem totál beleszeretne ő is, hogy kitudjahányszor kell átmászni a patakon...
Maga a túra kimondottan kellemes 14 kilométer, nem mondhatni hogy valami frekventált helyen; tán ha 10 emberrel találkoztunk összesen.
A képekehez visszatérve: alig várom már hogy meglegyen az új gépem. Ehhhhhhh. Szuper ez a kicsi Nikon, szeretem nagyon, de már totálisan kinőttük. Idegesít, hogy annyi utómunka van a képekkel: pl. ezek közül is az egyikben akkora kromatikus aberráció volt majdnem a közepén, hogy hát volt mit csinálnom míg eltüntettem; de az első kép bal fölső sarkából egyszerűen képtelem voltam leszedni. Szal szar ügy. Amondó vagyok legyenmánkarácsony!!!! :-D
















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése