2013. június 5., szerda

katasztrófaturizmus

Nem írtam már régen, de nem volt mit.
Átestem egy kisebb dögrováson, hőemelkedéssel & jó kiadós náthával egybekötve, ami nem meglepő ennél a remek időjárásnál. Semmi pánik, már okés vagyok.
Voltam Bp-n ismét, na de tanultam ám a múltkoriakból, hát kieszeltem egy csodálatos tervet, hogy lehetne a Blaha Lujza teret megjárni a legrövidebb idő alatt a legkevesebb pénzből, minimális idegeskedés mellett... Nos így: ótóval Dobogókőn keresztül Pomázra, ott fel a HÉV-re, azután fel a metróra, és mán meg is vagyunk :-D Az ötlet lényege az volt egyébként, hogy a vonatok nem állnak órák hosszat dugóban. Működött a terv, mert így az utazási idő itthonról a Blahára 1 óra 10 percig tartott, és 1520 FT-ba került oda-vissza, meg még valami minimális mennyiségű gázolajba. Parkolás Pomázon ingyéééé, nem ám 2500 Ft-ért a belvárosban :-D Szóval el vagyok ragadtatva most a saját leleményességemtől, ezután más módon nem vagyok hajlandó a fővárosba utazni. Höh.

A kutyasétáltatásnak álcázott katasztrófaturizmus meg már mindennapi rutin lett. Az összes szenvedélyemnek hódolhatok egyetlen faluvégi séta alkalmával: a kutyának, a gyaloglásnak, a fényképezésnek meg a szörnyülködésnek, némi kis adrenalinnal összekötve :-DDDDD Íme az eddigi termés legjobbjai:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése