2013. június 25., kedd

tudok ám


... ha nagyon akarok. Pl. szépnek lenni :-DDDDD Igaz, hogy szarból várat elég nehéz építeni, annál nagyobb öröm, ha időről-időre összejön :-DDDDD


Szal evvan. Mindjárt összerakodok itt a gépen, mert akkora kupi van, hogy nem találtam a világ minden kincséért se a múltkor a Brian életét - pedig átnéztem az összes vinyót... Mind a négyet! Hülyegyerek! Hogy hová tűnhet el csak úgy hopsz nyomtalanul egy 4,5 gigás fájl, azt a mai napig se értem, viszont szent esküvel megfogadtam, hogy többet ilyen nem fordul elő. Komolyan. Szal mindjárt rakodok, méghozzá olyan alapon, hogy filmek az egyik lemezre, zenék a másikra, képek a harmadikra, progik a negyedikre, ami nem kell azt letörlöm. Ez a hátulütője a másfél terrabyte helynek, hogy hajlamos vagyok minden vacakot meghagyni, egészen addig, míg úgy elvesztem a fonalat a nagy adatkupac fölött, hogy a legszívesebben kivágnám a gépet az ablakon, a másfél terrabytjával egyetemben. Haha.

Amúgy meg a hétvégén "elolvastam" életem első hangoskönyvét. Tök jó volt. Pont úgy két napig tartott, mintha klasszikus módon olvastam volna, csak nem felesleges szabadidőmben történt a dolog, hanem pl. ebédfőzés & kertben punnyadás közben... Az az érzésem, hogy nagyon rá fogok kattanni a dologra!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése