2013. június 19., szerda

szellemirtók

Mán megin' nem volt net, szal tuti csődbe jut a piszok T-Com; ennyi átkot ugyanis nem lehet csak úgy simán túlélni! :-DDDDD
Most ám rágyúrtak a témára rendesen, mert súlyos technikai problémának kategorizálták az esetemet, szal kijött a főmufti, aztán egy Szellemirtókat idéző szerkentyűvel átmérte az összes kábel, konnektort & csatlakozót, végül rájött, hogy a routerem szarakodik. Mellesleg ezt mán a múlt héten is megcsinálhatta volna - megspórolt volna nekem egy csomó mérgelődést. Jajanyám.

Mély letargiámban megváltoztattam a csengőhangomat erre:
azután pedig visszaváltoztattam a régire
mert hiába fantasztikus zene az Iron Maiden idei introja, valahogy mégsem állt rá a fülem, így egymás után többször nem vettem fel a telefont, pedig a szellemirtós pasas keresett a telefonkaró tetejéről :-DDDDD Nos én se leszek mán lököttebb az tuti! :-DDDDD


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése