2013. november 14., csütörtök

kicsit be vagyok kattanva

... mostanában. Jajajajaj.
Először is, a filmfesztiválnál hagytam abba. Szuper volt! Igazán jó kisfilmeket állítottak versenybe, köztük - szerintünk -, EZ a nyerő. Azután pedig szombaton elhúztunk Katalinpusztára. Isteni jót sétáltunk, a boszorkány töltögette rettentően a helyhez tartozó munkafüzetet. Elmegyünk még ide, az tuti, mert olyan igazi magával ragadó hangulata van a helynek! Hanem a képeim gyászosak lettek. Nagyon :-( Pedig lett volna mit fényképezni basszus!
Végülis emiatt keletkezett a teljes bekattanás, ami az elmúlt hetemet jellemezte. Ehhh.

Tervben volt ugye karácsonyra egy bazi jó fényképezőgép, de lebeszéltem magam az eredeti kiszemeltről, a Nikon P520-ról. Azon kívül, hogy bazi nagy az optikai zoomja (52x-es) más igényemet nem tudná kielégíteni. Nekem pedig a nagy zoomon kívül még két és fél további dolog kell a tökéletes nirvánához: hogy lehessen hozzá külső vakut kötni, valamint legyen egy menet az optikánál, amire különböző filtereket szerkeszthetek; a félig fontos pedig a RAW, mert mi van ha menet közben esetleg rákattanok a nyers fotózásra... :-D. Na ez nincs a Nikonon. Szóval akkor nem lesz Nikon, így döntöttem hosszas lelki izémizé után.

Na de nem baj, mert lesz helyette más! :-D
Méghozzá Panasonic Lumix FZ200. Hehe. Ez aztán már nem kismiska, és tényleg (!) mindent tud, ami nekem abszolúte fontos. Ha meglesz, drága jó ismerőseimre igen rossz világ vár! Mindenkit sírba fogok tenni a HDR és a panning képekkel, az tuti, mert már jól előre elterveztem :-D Azután pedig veszek hozzá filtereket, és irány felhőcskéket ill. vízeséseket fotózni :-)))))) Ááááááá kész vagyok!

Naszóval, az egyik FZ200 tesztoldalon találtam ezt képet. A pajtyi recenzióírás közben kilépett a ház elé, aztán csak úgy heccből lelőtte az első arra járó vonatot. Be szép lesz, ha már én is itt fogok tartani! Vonatok itt is jának a faluban, hihi........ :-D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése