2013. november 29., péntek

az első igazán jó hír

... legalábbis az elmúlt 2 hétben (ami javarészt idegeskedésről, kínlódásról, és hát - bevallom hősiesen -, a mélységes önsajnálatról szólt), hogy végre elkezdődik a síszezon a hétvégén, hát el is tépünk csúszni egyet Donovalyra.
Tavaly is ott kezdtünk, ugyanígy december legelején, és ahogy a dátumot nézem, idén még hamarabb fogunk kezdeni. Alig várom. Jót fog tenni a pattanásig feszült idegeimnek, na!

A sícucc mindhármunknak előkészítve, szóval minden okés. Holnap még egy utolsó meló a héten, aztán vasárnap kora reggel startolás! :-))
PS: Azért volt jó dolog is a héten. A Kókusz kapott új olajat, új filtereket, -40ig jó ablakmosót és végre vissza a G-Force Wintereket. Teszteltem hogyan megyeget így kipofozva, és hát azt kell hogy mondjam: marha jól! Ma reggel pedig kimondottan szép élményem is volt: az utca végén előnyt adtam egy Mazda 3-nak. Nő vezette, de pontosan nem láttam ki. Az ótó se rémlett úgy igazából. Még dünnyögtem is egyet, hogy na isten, nő a volánnál, majd a híd előtt leszedem, aztán nem így lett. Akárki is volt a csaj, úgy tolta a Mazdának, hogy öröm volt utána menni 140-nel! :-D Meccseltünk egy szépet, de esélyem se volt leelőzni, hát mentem mögötte szépen, igazán kellemes tempóban. Ritkaság az ilyen nő, mint a fehér holló, olyan ritka hogy magamon kívül mást nem is ismerek, haha, szóval bearanyozta a reggelemet! Még sok ilyet! Jeeeeeeah!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése