2013. november 18., hétfő

ég a földdel összeér

Nem ér, hogy minden túra után azt mondom: ez volt életem legjobb túrája!... :-D

Viszont most megint ott tartok, hogy ezt a tegnapit egy darabig semmi nem fogja überelni. Teljesen egyszerű mászkálás volt; hazaballagtunk a szomszéd faluból az erdőn keresztül. Emelekedés szinte semmi, távolságban pedig olyan 15 és 20 km között lehetett az ügylet. Nem nagy szám, viszont olyan inverziót láttunk közben, mint még sosem! Komolyan, ennyire szépet talán még életemben nem láttam!!!
Nagy kár, hogy fényképezőt nem vittem, miután a múlt hetiek után örök haragban állunk egymással (hehe), a Jézuska meg még nem járt errefele, hogyamacskarúgjameg. Így aztán kénytelen voltam a mobilból kihozni a maximumot... Végül arra jutottam, hogy részemről mindent megtettem, és mobilos képeknek mindenképp megjárja :-)

 elérjük a ködhatárt

 a köd fölött ragyog minden

 az első kilátopontnál még a bolhás is ledöbbent :-)

 sok mindent láttam életemben, de ilyen gyönyörű dolgot még soha!

 egyszerűen mesés!

 ez kész!

 az a kis pötty ott középen az esztergomi Bazilika kupolája

 ég a földdel összeér...

 telefoonos szuper-zoom a Bazilikára

 panoráma Bazilikával

még egy szuper-zoom, a Hegyfarokra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése