2013. szeptember 29., vasárnap

csak egy kis séta

... volt a kutyával meg a boszorkánnyal a mai is, de megérte! Áááááá de szép délután volt! Ezen az útvonalon:
A csütörtöki gombázástól még így is elég jól elmarad, de nem hinném hogy a blöki mozgáshiányos lenne mostanában!
A nasságos úr kitalálta ugyanis, szedjünk gombát. Csütörtökön, mert akkor mindenki tud magának szabit intézni. A baj ott kezdődött, hogy szakadt az eső reggel. Jaj basszus. Agyaltunk mi legyen, menjünk-e vagy mégse, de aztán arra jutottam, hogy ugyan már, mi az nekünk egy kis eső, meg mi a nagy rossebnek ez a sok technikai holmi, hát menjünk! Igaz, kettőre haza kellett érnek, mert szülőire mentem (jajajajaj), de úgy voltam vele, hogy kis gondra jó a kis séta, nagy gondra való a nagy séta, na nem?... :-)
Szóval elindultunk. Amikor kiértünk a faluból, már abbamaradt az eső, az erdő pedig igazán varázslatos volt. Annyi gombát szedtünk hogy alig bírtuk hazacipelni, szóval megérte a sárban csúszkálás... Megfordult ám az agyamban, hogy úgy kéne berobbannom a suliba ahogy épp vagyok: haláli izzadtan, térdig sáros kamásliban, wehehe, de azután lezuhiztam & puccparádéba vágtam magam, merugye a konvenciók... Na mindegy. A lényeg, hogy végigvigyorogtam a szülőit, nem is tartott csak 20 percig összesen, még jó hogy nem halasztottam el a gombázást miatta :-))))))))
Ha már most hétvégén nem kerültünk el sehová, a sok családi izémizé miatt, legalább szétmozgattuk magunkat egy cseppet.
Holnap pedig keresek valahol kincset, ha minden jól alakul.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése