2013. szeptember 16., hétfő

szőlőhegy

... lett tegnap a Nagy Hideghegyből :-D Na tessék!

Eredetileg ugyanis oda készültünk (már megint, még mindig, nem kívánt törlendő), azután anyámék keresztülhúzták a számításainkat, hogyaszongya szüretelünk inkább.
Lekaptuk délig az olasz rizlinget, azután meg a kék burgundit (művelődtem rettentően borászatból, hihi), ami onnan különbözik egymástól, hogy az egyik fehér szőlő, a másik meg fekete :-DDDDD Szerintem savanyú volt, de apám szerint rendben lesz, mert a rizling cukorfoka 19, az meg állítólag ideális. Mondtam nekem mindegy, mert megfőzöm mézzel forralt bornak, úgy rossz nem lehet. Újból meghallgattam, hogy lehetek ilyen tapló......... Mindegy, mert leszarom! :-DDDDD

A tanulság annyi, hogy a szüretelés teljesen más izomcsoportokat mozgat át, mint pl. a túrázás. Jelenleg ugyanis baromi izomláz van a seggemben, gondolom a sok guggolástól. Legalább ennyi!

PS: Megyünk decemberben Therion koncertre! Óóóóóó!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése