2013. január 8., kedd

dögrovás & hotelozás

Nem mondhatnám, hogy eseménytelenül telt az elmúlt hét. Volt itt minden, húúúúú.
Először is, egy kiadós tüszős mandulagyulladás. Csütörtök reggel kezdődött, enyhe fej- és fülfájással, ami estére már lázzá & torokfájássá fejlődött. Jaj. Péntek reggelre meg már a halálomon voltam, ilyen 39 fok láz és minden nyelés megkönnyezésével egybekötve. Téptem is a Robert de Niróhoz mint a kisangyal, aki rögtön felállította a farkát a diagnózist, miközben kiadta a kezelési útmutatásokat, hogyaszongya: Ágyban kell  most feküdni. Természetesen a pasasokat előtte ki kell hajítani onnan.
Hihi. Nincs még egy ilyen bolond doki, mint a Robert de Niro. Felírt penicilint, lázcsillapítót, toroköblögetőt aztán mehettem meghalni gyógyulni.
Este hazaér a nasságos úr melóból, hogyizéééé, neki fáj a torka és lázas is, valószínűleg. Mondom nóóóó problém, van penicilinünk :-)) Csak az a gond a nasságos úr betegségeivel, hogy ő férfiból van, ezáltal szenved mint a barom. Nem járkál fel-alá káromkodva mint én, hanem fekszik és nyafog. Teszépszeműszűzmária. Tudtam én, hogy kemény napok elébe nézek, hát inkább másnapra meggyógyultam.

Szombat estére pedig bejelentkeztek a barátnőmék is Németországból. Na, akkor megindítottam az ipari méretű főzést, mert a barátnőmék olyanok akár a sáskajárás :-D Plusz következett a lakás teljes dezinfekciója, komolyan, körbemostam minden elképzelhető & elképzelhetetlen helyet a kutya fertőtlenítőjével :-D Nem venném a szívemre, ha lebetegítjük őket, na. Életbe léptek bizonyos elővigyázatossági szabályok is: ki melyik törölközőt használja, ki melyik pohárból ihat, stb. stb. stb. Meg kell kérdeznem lett-e valami bajuk végül, de talán nem. Holnap kimosom az ágyneműket meg törölközőket is, basszus annyi van belőlük mint egy közepes méretű hotelban turnusváltás után...

Hát itt tartunk. A szombati melót még pénteken és betegen elcseréltem, hát most következik 2 szombat egymás után. Így jártam, de legalább már jól vagyok. Olyannyira, hogy új ötlet is született ma este a húsvéttal kapcsolatban. Majd leírom ha már konkrétabb lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése