2014. január 19., vasárnap

nem csinálok semmit

... meg nem is írok ide, de nincs is mit.
A kedvem olyan mint ez a szar idő: komor & szürke. Legalább a Nap sütne, hogy mesés képeket lőhetnék, na de nem!...
Fényképezek így is eleget, délutánonként, kutyasétáltatással egybekötve, csak hát hiányoznak a mesés fények :-(

Az ördögi masinával kezdünk nagyon összehaverkodni. Azért komoly biztonságérzetet jelent, ha tudom hogy a hiba csakis bennem van! :-D Született azért pár képecske, a falu különböző végeiről, mert hát a kutyasétáltatás terén hihetetlenül kreatív vagyok ám! :-DDDDD

Pl ez itt a legújabb, a totál kiszáradt Duna mederből. Mondjuk nem értem hogy járnak a hajók még mindig, tán keréken, de lényeg hogy a parttól a harmadik szigetig be lehet menni száraz lábbal (ahol ezelőtt még sose jártam) visszafelé pedig a legszélső szigetről is száraz lábbal jöttünk a majdnem teljesen kiszáradt holtágon keresztül. Ehh. A többi kép is csudijó lett volna, ha nincs ez a gyászos idő :-( Na mindegy, ide még visszamegyek.

Aztán van mesés naplementés is, a falu másik végéről, a Garam partról (ekkor egyszer sütött a Nap, ha minden igaz):

És még egy, ugyanebből a kutyasétáltatós ügyletből:
Aztán a falunak van még egy vége, az első holtág fele, na ott lőttem vadkacsát :-D

A kedvenc blökisétáltatós helyemen, a panelúton fényképeztem rettentő sokat, de onnan nincs egy valamire való kép se egyenlőre. Nos itt tartunk.

PS: A pizzám fenséges lett, nem hoztam szégyent a részeges Giovanni ősapámra :-D Azóta - saját ügyességem felbuzdulva - sütöttem grissinit is, szintén tökéletes eredménnyel.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése